關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月7日 星期五

豉汁蒸倉魚+薯仔蕃茄排骨湯(內附食譜)

600-1446.gif


2010年5月7日(星期五)


 


是日晚餐


 


豉汁蒸倉魚


 


哈哈...好欣賞影呢張倉魚相


自己覺得影得好靚...


同時真係好好味啊...


 



蕃茄薯仔煲排骨湯


天氣開始濕濕熱熱咁


有啲唔係幾開胃咁


就會想到煲蕃茄湯


因為酸酸哋.....仲可以做埋餸添


 


食譜 , 請按這裡了.....(今次無落馬蹄啊)


蕃茄薯仔馬蹄煲排骨湯



 


而家我同少爺要開始要控制飲食


盡量都煮小啲


好似今餐咁, 煮少咗一個菜


因為有湯, 有湯的料, 仲有條魚


兩個人又唔駛帶飯


就夠了....


 


2 則留言:

  1. 可以落馬蹄? 我搵到我個雪櫃有呀, 好啦, 明天我又試下煲呢個湯
    [版主回覆05/09/2010 11:11:00]呢個天氣煲吓啲酸酸的湯, 係開胃啲嫁. 又easy喎.

    回覆刪除
  2. 好厲害呀!!!我唔夠膽煮呀!!一來驚好鯹,二來...D魚好似好恐怖咁....所以,呢家只係星期六日返老爺奶奶度/返自己媽咪到先有魚食...
    [版主回覆05/11/2010 07:57:00]你嘗試吓叫媽咪教你呀嘛, 唔驚嫁, 佢都死咗lor.
    不過我都有朋友唔會自己整魚, 咁你就用龍脷柳呀, 三文魚扒囉. 咁咪唔駛驚囉. 係咪.
    咁到咗返媽咪到, 咪先食蒸魚囉.  平時都要顧住吓營養啊, ok.

    回覆刪除