關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月30日 星期日

皮膚痕癢

可能因為我而家睇嘢比較灰


其實認識我的朋友都應該知道


我一向都有‘痕癢呢方面的問題


你哋都知我成日都話


晚晚瞓覺都唔知點解都咁痕


總之就周身都痕啦


同埋你哋都知我手袋一定要一支‘阿婆香水’


即係白花油呢嫁嘢


而有時你哋咪見到我同你哋聚會時


都見慣咗我無端端會攞支阿婆香水嚟揸的


你哋咪都慣咗我,腳呀,手呀等等都無啦啦


好似比蚊咬咁


咁我就要揸番啲阿婆香水嚟止痕


 


最近我的左腰部份


其實係由上上星期四, 即係5月13日開始


突然覺得左腰位置有啲刺痛感覺


果種痛唔係話跌倒呀,比人打呀,撞到呀,果啲痛喎


又唔係好痛好痛果種喎


就總之就感到好唔舒服,又啲刺痛的FEEL


咁先煩人呀


之後仲好痕添


係好痕呀,要成日抓癢


痕的位置係由肚臍附近到左腰間


但係又唔會紅, 又無腫,又無咩痕跡,


總之就咩都無,


淨係得個少少刺痛及痕囉...


 


但係我都好擔心


初時以為係生蛇


不過佢哋話咁多日


唔會係生蛇,因為生蛇係會好快的.


 


前幾日我即刻上網打 '痕癢'


有以下的幾篇文章/知識係有關痕癢呢方面的


抓出痕癢的所以然


成癢之路


無故痕癢或重病警號


 


 


睇完又好擔心


內容大致上係話唔好少睇痕癢呢方面


其實當你成日都有痕癢呢點


咁可能係病的先兆


可能係癌症, 慢性腎病, 糖尿病 等等...


又話通常痕的人有時仲會痕到瞓唔到


又或者會瞓瞓吓痕醒咗


見到啲文章咁講, 啲徵狀好似我咁


真係好驚,又好擔心


 


話比阿榮知, 佢話....嗱...你又嚟啦.


又咁神經緊張, 又亂諗嘢


老婆呀, 你而家真係成日都好負面


以前都唔係咁....


我都知.不過,我真係好擔心


所以決定要BOOK睇醫生


請醫生幫我驗血


如果真係有事


希望可以及早醫冶


沒有留言:

張貼留言