關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月11日 星期二

在家休息

老公而家返五日工作


星期六唔駛返工了


不過因為早前老公的手機有少少問題


攞咗去維修


琴日手機公司打嚟話維修好, 可以攞走


老公今日都只係可以瞓到十點左右


就要出荃灣攞手機啊...


 


而我咪係屋企到休息吓


個人好似無咩


不過就唔知係咪藥物的影響


好似好攰咁, 要成日瞓瞓瞓


等到老公返嚟


我就煮飯食了


食完咪又攤係到


 


但係到咗夜晚


突然覺得子宮果度出咗好多血


由做完手術到出院的呢兩日


都好少血嫁喎


即刻入洗手間望一望


嘩...好多喎....好似平時經期嚟咁多


坐坐吓, 你會feel到佢流出嚟


個心有啲驚


巳經食緊啲止血藥, 但點解都仲有咁多


加上係突然喎


老公見我面色唔係幾好


又見我好似仲攰過頭兩日


問我咩事


我就話佢知, 多咗血


跟住老公話不如打比陳醫生問問


但係我話, 不如睇多一陣先啦


到咗再夜啲, 都係有血, 不過就唔係話之後又多咗


咁我話, 睇埋聽日先啦


 


到咗第二日, 星期日


發覺都係仲有好多血


老公就打比陳醫生


問清楚, 陳醫生解釋, 因為呢啲手術唔係話有連針


做子宮刮宮手術電死咗個色肉及刮去壞去細胞


係無得連針, 做完手術的兩三日係無咩血出


反而係之後, 就會開始出血, 係正常的


咁我問呢個出血情況會大約維持幾耐


陳醫生就話, 都要兩至三個星期


我話...吓...咁耐呀


陳醫生再問, 因為我唔會知你平時係有幾多經血,


所以比較唔到你係咪好多, 不過咁, 你呢幾日, 每日用咗幾多塊衛生巾?


咁我答: 大約三塊左右.


陳醫生就回答: 咁都係正常, 唔駛驚.


跟住我又問, 咁我瞓覺時, 側瞓得唔得?


陳醫生話: 咩姿態都得.


咁我話, 好啦, 唔該陳醫生, 咁我問清楚無咁驚.


之後就收咗線了.


 


唉....個心係定啲


不過咁多血, 好鬼煩呀


一feel到佢出血的時候


就覺得個身體就會弱咗好多


個人好似無咩力氣咁


又可能因為心情唔係幾好的問題啦


但點都好啦, 問咗醫生都係定啲的


 


之後咪成日都瞓瞓瞓


其實有時係瞓唔著嫁


但又唔鬼知點解會覺得個人好虛咁


好攰, 又好似無咩力


咪係張床到攤吓囉


 


到咗下午, 蕭家姐嚟咗探我


傾咗好耐, 多謝蕭家姐的問候及安慰


叫我唔好咁擔心屋企的事


亦都唔好亂諗嘢


唔好成日亂諗好似欠咗我哋蕭家咁


大家一家人, 有事梗係會幫啦


最緊要係好好咁養身體


咪都假, 你大佬的事一定要方法解決的


慢慢嚟, 唔好急.


聽到蕭家姐咁講, 我梗係又喊啦


不過跟住老公出去買嘢,


返咗嚟, 我就即刻收聲


唔想比佢見到


 


蕭家姐坐咗一陣就走了


跟住我哋倆個就煮飯食


不過未食之前, 收到媽咪來電


話有兩個追佬嚟咗


搵阿嫂的


媽咪咪話唔識呢個人


個倆個人仲兇我媽


你唔好話唔識呀, 係咪你啲親人呀


你係咪叫陳xx呀


我媽聽到對方知自己叫咩名


好彩媽咪夠冷靜及轉彎


答番佢哋, 咁間屋係我的, 我係到住到幾十年,


你去田土廰到一查都查到我係屋主啦, 你梗係知我叫咩名嫁.


總之而你搵呢個人, 佢係要報我地址, 我都無乎嫁.


跟住佢哋話 , 你打呢個電話比周生, 同佢講啦.


 


就係咁.....呢一晚, 我同老公從未識過食唔哂啲飯餸


但係我哋兩個都無胃口


即刻打比阿哥同阿嫂問清楚


不過...咪就係一句, 唔駛理佢哋, 佢哋唔會做啲咩嫁...


就係咁, 成晚兩公婆都無攪好瞓


之後, 都係怕媽咪及侄仔有事1


就叫咗佢哋明天開始過嚟我哋呢邊到住


呢一晚係咁攬住老公喊喊喊


我又忍唔到了, 又要老公為我擔心


我亦知咁樣, 我會好傷身


我知我唔應該咁, 因為而家咁樣


會對個身體唔好


但我真係控制唔到


沒有留言:

張貼留言