關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月14日 星期五

羅漢果水的新聞

之前蕭c奶介紹過羅漢果水


今日見到blog友的這樣一篇報導


copy了過來


其實每樣嘢都係要適量


若果發現飲咗有不妥, 就要停了


又或者真係問清楚你的中醫師


而我...係睇過另一個版本


都好長的, 係話可以幫助到有糖尿病的人


所以我自己就一心係煲比我奶奶及老爺的


如果令到大家唔舒服,


在此向大家say sorry呀, 我都唔知嫁.


 


 


 


最近好多人都會煲來飲,我諗大家要聽下不同的意見啊!


appledaily.com


羅漢果煲水



2010年05月14日





一位老友突然打電話嚟,批評某人推介日日飲羅漢果煲水。左丁山聽到摸不着頭腦,因為根本不知誰人推介羅漢果煲水,而且羅漢果煲水有清熱作用,自己就曾經飲過十幾劑清熱羅漢果沖劑,消除咗熱咳與喉痛,做乜要鬧?



老友大喝一聲:「你有冇中藥常識,淨飲羅漢果煲水,與羅漢果沖劑係唔同 o架。我就有一位女性朋友相信某人之言,日日飲,卒之在中環昏倒街頭,送院救治,我幾乎嚇死咗。羅漢果性質寒涼,唔係個個人可以長期飲用,女士尤其小心,常吃就要請教中醫,千祈唔好迷信名人名氣,人講你又信。」



俾佢一鬧,搵番盒「清熱羅漢果沖劑」(潤喉止咳配方)睇清楚,原來係按照中國 衞生部藥品標準,中藥成方配劑製成,內含羅漢果、枇杷葉、白前、桔梗、百部、桑白皮等中藥,並非獨沽一味羅漢果。中藥講究藥物互補,以得中和,以免產生副作用,羅漢果不是不好,但單單飲羅漢果煲水,會產生甚麼效果,確實要請教中醫師至得。譬如好多人話飲苦瓜乾煲水,可清血糖,防止糖尿,一位男士飲咗好耐,感覺良好,介紹畀一位女士飲,女士飲咗五日,就話頭暈企唔穩,唔敢再飲,以此類推,某人飲羅漢果煲水話好掂嘅話,你飲就未必掂!難怪老友打電話嚟警告,收線時仲講多一句:「拜託你寫清楚,以免再有人偏飲羅漢果煲水,因而出事。」



呢位老友相信中醫已久,曾用名醫配方,搵著名藥材行配藥,再製成膏丸,送贈親友,作補養之用,故此佢痛言齋飲羅漢果煲水之副作用,並非無的放矢。此外,據已故名醫江一葦醫師之《食療保健集》所講:「羅漢果多食令人脹悶,因含糖重,可致中滿」也,羅漢果嘅含糖量有幾多?據講羅漢果嘅甜度係蔗糖嘅 300倍,直情可以做代糖,作糖尿病輔導藥之用。不過咁,有甚麼疾病要吃羅漢果藥之前,最好都係問吓中醫師,先至穩陣。


沒有留言:

張貼留言