關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月11日 星期二

幫手

因為蕭c奶有私事要處理


所以早前的新居裝修暫停


私事未處理好


不過都唔想再遲了


所以同咗少爺商量


請老爺出手幫忙跟一跟裝修


 


星期一, 少爺放工約咗老爺到新居


少爺交低咗個地同個wall比老爺幫忙跟一跟


呢個星期四, 就約番裝修師父上嚟


就等老爺跟了


多謝老爺啊...要你老人家咁老遠走嚟跟裝修


但係我知老爺明白的


佢都知我哋發生咩事


咁就好了, 有老爺幫吓手


我會放心啲, 又少咗一樣煩事先


1 則留言:

  1. 有老爺幫手,你都可以安心D,希望你可以快快處理好私事啦!!!!
     
    [版主回覆05/12/2010 13:50:00]係囉, 因為實在無辦法先叫老爺出手呀. 

    回覆刪除