關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月7日 星期五

看私家醫生

5 月4日十點正, 到達陳奕明醫生的診所


第一次見陳醫生, 他是一位男醫生


專醫冶子宮頸癌的病


他詳細的告訢我的病


說無論如何都要做一個小手術


把現在的子宮頸的不正常細胞切除


然後攞去做化驗, 這個化驗才是關鍵


因為陳醫生說, 怕那些不正常細胞變了癌細胞


過了一會, 陳醫生為我作超聲波檢查


子宮是女人的重要部位, 但陳醫生是專業的


我並沒有覺得尷尬, 他一邊照, 一邊講介給我和少爺知


我的子宮頸比較厚, 兩邊'輪'巢都很健康


再照深啲, 陳醫生發現我子宮內長了一粒色肉


完了照聲波後


陳醫生再作詳細的解釋, 說做一個子宮內規鏡把不正常細胞切除


另外, 因要全身麻醉, 他建議順道做一個刮宮手術, 把那色肉除掉


這時少爺便著陳醫生安排手術


陳醫生便說, 在法國醫院, 約5月6日下午動手術, 好嗎?


這時, 少爺說, 哦....6號...是我們的結緍週年啊


陳醫生便說: 那麼你們不想的話, 可以再作另一個日子啊.


少爺回答: 不用了, 都是越快越好, 就6號吧.


我並沒有撒嬌, 總之少爺決定的, 我甚麼都不怕.


 


之後為了住院保險, 又要作出跟進


很可惜, 我買不足一年, 我這個情況, 保險公司說不會賠的


唉...真係黑仔


不過我哋都會照遞表的, 睇吓到時陳醫生點寫啦


佢賠就賠, 唔賠都要做嫁啦


之後我同gally買咗一份婦女保險


gally話呢份應該無問題, 佢話到時入院


叫埋佢, 佢要陪埋我做入院手續


真係多謝gally了


 


早早返到屋企


我知媽咪今日會嚟我到, 幫我哋煮定飯


咁我就話比媽咪知, 我星期四要做個小手術


唔想嚇親佢, 所以一直都無提個'癌'字


我只係好causal咁講, 啲細胞有啲唔好, 做個半個鐘的手術


唔駛擔心, 講埋比佢知有粒色肉


又講埋比佢知, 我有保險, 唔駛擔心錢的問題


咁媽咪先無咁驚, 亦都以為係無咩事


化驗果part我都無咁詳細講比佢聽


講真, 反正未有結果, 唔想佢咁早擔心, 亂諗住


出咗個結果先算啦...


 


沒有留言:

張貼留言