關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月11日 星期二

好攰囉

星期一, 五月十日, 奶奶放假


一大早突然聽到開門聲


起身望吓...以為係媽咪


點知原來係奶奶


奶奶仲話, 我巳經專登好細嫁喎


咁都嘈醒你.


其實唔係奶奶嘈醒我, 只係我都無瞓過


不過我開始眼瞓, 奶奶去洗手間


咁我同佢講, 我好攰, 我想瞓


佢話, 係囉..你瞓啦


跟住我就即刻打比媽咪


同媽咪講聲奶奶過咗嚟


跟住我上咗床瞓一陣


聽到奶奶出問聲


我無問奶奶去邊, 我估佢係唔想嘈到我, 所以走先啦


之後過多半個鐘左右


今次真係媽咪嚟到


媽咪問奶奶呢, 我話唔知呀, 佢可能唔想嘈我, 出咗去行吓掛.


跟住我就打比奶奶, 問佢係邊


佢真係去咗樓下行吓


我話, 媽咪嚟咗, 你上唔上嚟


奶奶話, 好呀, 咁我買少少嘢就上嚟啦


跟住奶奶同媽咪就係咁傾


又叫我小心啲, 放心, 好好養好身體


跟住我見佢哋咁好傾


我就自己煮咗個粉及灼咗啲菜比佢地食


跟住我又開始攰了


我就都唔鬼理佢哋兩個老人家了


我話...你哋慢慢傾啦, 我想休息


咁佢哋就話, 好啦好啦, 你去瞓吓啦


跟住....唔知幾點佢哋就一齊出咗去了


 


其實唔知係咪日日都係屋企


無出過去, 個人無咩精神咁


總之就係好攰囉


唔係瞓床 , 就係食, 坐唔得幾耐, 又想攤係床到抖吓


日日都係咁, 好悶


好想返工嫁, 起碼可以分散吓啲注意力


等個人唔駛成日係屋企到亂諗嘢


不過都無精神又攰, 都唔知點做嘢


返到佢公司, 成日都要左走右走, 又要搬嘢


咁的體力, 點鬼做啊....


唉...都係好好甘為自己身體打算


盡量唔好諗太多.


沒有留言:

張貼留言