關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月10日 星期一

一句唔理, 可以解決到咩!

太驚媽咪及侄仔有事


啲追數佬搵到嚟屋企


真係好驚佢哋會攪事


接咗媽咪及侄仔嚟我呢邊


但係係辦法咩


長遠計都係唔得


呢間屋唔係我同老公嫁


加上我哋過多幾個月都搬了


點算好???


 


而且又驚突然搬走咗


啲追數佬嚟到無人應門


可能係會反效果


講咗話唔識呢兩個人


但係突然搬走咗


咪即係自打咀巴


搬又唔係, 唔搬又唔係


我就快顛了...呢幾晚無瞓過覺


要顧住身體...但係真係食唔落又瞓唔到


我的精神壓力...我心知好差


但又點...我唔想諗. 但係個腦係咁不停諗


 


老公要返工, 但又要日諗夜諗方法


打比你倆個, 問清楚啲數係咩數


都係想諗辦法幫你哋


同你哋講, 而家人哋追到上門了


又放啲追數紙係信箱


仲放埋去隔離啲街坊到


想唔比人知都唔得啦


間屋又買q咗, 如果無買就好了


即刻請議員幫吓手


求調遷, 都好呀


而家...買咗無得攪了...諗到呢到...都唔知點好


同你哋 傾, 你哋只係一句


你哋唔駛理嫁, 唔駛理嗰啲人嫁, 佢哋唔會做出啲咩嫁,


你地係咁話唔識我哋就得嫁了.


 


聽到真係火起


你哋梗係好啦, 你地講真係講得好easy囉


人哋而家唔係上門搵你哋, 你哋梗係講得好好聽啦


人哋而家唔係煩你, 你哋梗係好輕鬆啦


一句話唔駛理, 就叫做負責任


咩叫唔駛理呀....


我真係頂你哋個肺囉


你還淨二萬八, 我真係頂你, 你做咩當時唔q出聲呀


二萬八, 我借都問人借嚟還q咗佢先啦


你仲講到咁口響, 話還到二萬八, 有期還唔到, 之後人哋一加就加到成7萬


你一句話, 鬼叫佢一加, 加到咁多, 點撚還呀....咪唔q還比佢哋囉


哈哈..我聽到真係想鬧爆你囉....


你有無腦嫁, 你唔還, 人哋梗係加息啦, 你係咪有腦嫁


哦...一句唔q還, 就攪到而家咁....


你好撚嘢, 仲報埋我媽個地址添....而家人哋搵, 就搵唔q到你,


你就係澳門到好覺瞓...


掉低個奶奶同仔係到受苦, 受罪


佢哋好無辜囉....


 


如果你哋唔係有個仔, 我真係唔撚理你哋


得我媽咪一個, 好容易攪啫


我咪最多唔要層樓, 斷供, 比番銀行


我咪最多租間屋比媽咪住又好, 叫媽咪返去阿婆到又好


我哋以後都唔會認你囉


呢啲咁的人, 我認唔認都罷啦


但係而家呢...咁個仔點呀, 佢真係好無辜


我唔係為咗你個仔, 我話之啲人斬q死你


我咪當阿媽生少個


有幾閒呀....


反正由細到大, 你有做個做仔的責任咩


你有做個做阿哥的責任咩


呢頭家, 由細到大, 都係我一個人咩起


有任何事, 都係我一個人去睇去攪


其實我由細到大, 都覺得我媽咪及老豆同生獨生女有咩分別呀


反正有咩事, 都係我做女的做


你有做過啲咩呀....


但係個細路,即係你個仔係無辜嫁.


我又可以點好呀.


你死你的事, 大佬唔好累街坊啦


 


我覺得你哋真係好不知所謂


唔係人嚟嫁


只會將啲問題越攪越複雜


從來唔會為屋企人諗吓


唔會同我哋好好咁商量


仲要將個責任推係人哋身上


仲要話媽咪唔幫你


我都未同你計呀


阿媽有癌症, 都係因為你同老豆的事攪到佢


唔開心, 鬱咗個病出嚟, 我都未同你計


你好命梗, 你做咗咁多嘢, 都無病無痛


啲病永遠都係係啲好人身上發生


你好嘢....你食煙又飲酒, 都無事


就算阿媽點欠你呀,


個病咩都還哂比你地啦


係咪要攪到佢真係顛咗, 佢痴咗, 佢死咗


你先安樂呀...


但係我係唔會比你咁樣對我阿媽嫁


你可以唔認佢做媽


但係唔該你要記得, 聽清楚


有我的一日, 我都唔會被你再咁樣對我媽囉


媽咪唔係得你一個仔, 仲有我嫁


唔係得你有份, 仲有我嫁


我會照顧媽咪及老豆


我巳經由唔知邊年邊日開始


當我自己係獨女


你哋的嘢, 唔該自己負責


就算我有錢, 我都唔會幫你地還錢呀


你哋呢啲咁的人, 跟本無親情


有利用的就番嚟, 無撚用


我而家忍你哋, 因為我仲要安排所有嘢


攪好哂之後, 我係唔會主動再打比你哋


我唔會再好似以前咁傻


會信你哋變好, 會信個天有眼


我覺得咩都係靠自己就最好


咩人都信唔過


我巳經比咗好多次好次機會你哋


我以為我所做的嘢, 你地會知


但係原來唔係...我太傻, 太天真了


我要醒了....我唔可以再咁樣麻醉自己


有信心, 會付出, 就會有希望, 有奇蹟!


梗本就唔係囉


事實巳經攞係眼前


那怕到你死果日, 你都唔會變


我覺得我要重新改變自己的諗法


我唔可以再浪費係你吔啲唔值得的人身上


我要好好重新學習


好好改變自己


 


 


 


沒有留言:

張貼留言