關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月13日 星期四

破產

前晚同阿哥諗住好好咁商量


同佢講長遠計都唔係辦法


問咗做律師行的朋友仔---阿sam兄


我哥可唔可以申請破產


sam兄話, 可以. 你同你哥商量好,


如果真係的話, 搵我啦.


 


夜晚打比阿哥, 我當然知我哥的脾性


要用軟功的, 硬功只會令佢反效果


本來同佢都講得好好地


跟住比咗老公同佢講


見老公同阿哥的對話


就知死梗了...


我明白老公係好忟憎我阿哥


我亦知老公其實係好嬲我阿哥攪到咁


而要我呢個老婆咁勞氣


我知老公痛鍚我, 個心好肉痛我呢個老婆仔


但見唔對路, 我咪攞番個電話


諗住同阿哥傾


點知...阿哥一輪咀係咁x y z, 發哂脾氣


我反而禁低自己的脾氣


用好溫和的態度同佢講


哈....佢都仲係好嬲喎...係咁x y z喎


係對話當中, 我就唔係成日搭佢咀


不過聽到一啲佢比較過份的, 我都動咗氣


之後佢就斷咗我線添...


 


收線之後, 我就同老公講


你咁樣同佢講嘢, 只會反效果


我唔係要你低聲下氣同佢呢啲人講


只係唔好再怪佢


而家大家都係想諗辦法啫


我哋而家唔知佢住係邊


一間佢連電話都唔聽


我哋又搵唔到佢


咁咪仲難攪


我哋而家無非都係想佢去攪破產啫


若果佢發起脾氣上嚟


佢真係咩都唔攪


咁就仲麻煩


老公今次好叻叻, 佢見我咁講


無嬲我, 仲用手拍拍我的手背


話我都知的, 我都明白的


我知老公真係鍚到我好濃


老公真係愛屋及烏


佢不但愛我, 理我感受,


就算even而家講句老實話


係我阿哥有事呀


係我阿哥攪出呢啲咁的蘇州屎呀


老實講, 有啲男人/老公


可能好自私咁, 又唔係自己阿哥, 又唔係我欠債


可以咩都唔理


但係老公真係好好, 咩都幫我攪哂


就算同我阿哥阿嫂傾到好勞氣


佢都係叫我唔駛擔心, 唔好怕


愛屋及烏呢家嘢, 真係唔係人人都做到


老公我知你都受咗氣, 都受咗委屈, 但你仍然對我屋企人咁好


咁包容, 咁體諒.  感謝您!


 


前晚同阿哥傾到咁火


琴日我無打比佢


想佢下咗啖氣先


今日趁媽咪出咗去買嘢


我即刻打比阿哥


第一句問佢, 嬲完未呀, 下咗啖氣未呀.


阿哥就話, 無嘢啦, 佢話其實我呢個阿妹點話佢都好,


佢都唔會出聲, 因為佢知係佢自己唔啱, 加上佢知對我唔住.


不過我答佢, 你無對我唔住, 你只係對你自己及個仔唔住啫.


我身為你妹妹, 我只係希望你可以重新做人, 重新開始,


為咗個侄, 我先幫你, 唔係為咗侄仔, 我鬼理你. 因為侄仔係無辜的.


我亦唔想你哋一家人分開, 似咩啫.


同佢傾咗我諗差不多十分鐘左右啦


問佢考慮攪破產好唔好好?


佢話既然無其他辦法, 真係ok的, 就叫我幫佢攪.


咁就得了....


我會搵sam幫忙的.


再問清楚佢, 有無借出面果啲黑市的財務公司


佢話真係無, 只係借咗銀行


咁我解釋比佢聽, 借銀行同借大耳隆係差好遠, 有好大分別


若果係借銀行, 就好攪好多


但係若果係大耳隆, 點死都要死啲錢比佢哋


同埋真係會攪出人命


聽到佢咁講, 我都無咁驚, 起碼唔係借大耳隆


今晚等老公放學返嚟


再同老公傾吓下一步點處理了


沒有留言:

張貼留言