關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月12日 星期三

食藥食到成個口都腫哂.....

唉....把鬼lor


食到星期一, 5月3日夜晚


個口腔即時feel到兩邊腫哂


入去照鏡, 開口睇...oh..


兩邊口腔腫哂, 連啲牙肉都係


條脷仲起哂花邊


咀唇生哂痱之


原來啲藥而家開始發出嚟


想屎....


攪到我無哂胃口, 咩都食唔q到呀


連帶嚨喉都痛埋呀


飲水又痛, 食嘢梗家唔駛講啦....


唔想出聲, 唔想講嘢


無哂心機....成個人都好唔開心呀.


唉...以我的經驗, 起碼都要成個幾星期先會好


而家晚晚都早晚或者無嘢做時


就用一匙鹽直接放入口到囉


無計, 痛係好痛嫁, 不過反而會紓緩到一陣囉


今日好好咁休息咗一日


心情明顯好過之前


平伏咗個人, 係會好啲的


聽日就要覆診了


要睇報告了


我反而無咩特別緊張


算啦, 唔諗了, 打到嚟先算了


反正諗都無用


係咪先.


沒有留言:

張貼留言