關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月19日 星期三

白汁忌廉菇菇海鮮燴意粉(內附食譜)

白汁忌廉菇菇海鮮燴意粉



材枓:


帶子, 蝦仁,  菇菇, 蜆肉 (隨個人喜歡多少份量)


蒜粒 (適量), 洋葱粒( 2個)


鹽及胡椒粉(少許)


白汁磨菇忌廉湯 (2罐)


水 (少許)



 


白汁忌廉菇菇海鮮燴意粉



 


做法:


1. 將意大利粉用滾水加少許鹽煮5-8分鐘(或已淋身),


用凍水過冷河後,備用...


2. 將鑊燒紅, 倒入油, 加入蒜粒及洋葱粒爆香...


3. 再倒入帶子,及蜆肉炒至七成熟, 加入蝦仁及菇茹, 炒勻...


4. 再倒入白汁磨菇忌廉及意大利粉, 兜勻,


加少許鹽及胡椒粉調味...


5. 上碟及在意粉上洒上黑胡椒及Parsley flakes, 完成~~~



因為侄仔要求今晚食西餐


侄仔話要食意粉喎....


呵呵..梗係啦, 嫲嫲唔識煮西餐嫁


晚晚都食中餐, 梗係悶啦...


今晚連媽咪都食到要再添呀....


今次懶呀, 無自己調較白汁, 用咗罐頭湯取替,


夠方便夠快亦都...夠平呀.



3 則留言:

  1. 首先,祝伯有生日快樂,身體健康。其次,謝謝你的回覆,我會留意。上次知道你有點不開心,本已寫好網誌給你,可惜整極都比不到你,只有放棄。其實,我早前都有不開心,幸好我男友是位明事理的人,問題已解決。而你呢!當然都會啦,因為你有位好老公,他會精神和行動上支持你。雖然我們總會遇上不如意的事情,但我們總會遇上好的事,就好像天氣一樣,最明顯的例子是你們有新屋入伙,好羨慕,一間屋從頭到尾是你們自己設計,好值得欣賞,亦期待看到制成品。

    回覆刪除
  2. 嘩嘩嘩!!好勁呀!!望到就想食....我都要跟住整先得!! 你呢度係幾多人份量呀!!!
    [版主回覆05/21/2010 08:49:00]我呢到係一包意粉及4人份量.
    如果你只想做2人, 意粉只用半包都有多, 要視乎你哋大唔大食了...kakaka... 啲配料又係自己隨意.  如果2人用一罐中size的罐頭湯就夠了. ok.

    回覆刪除
  3. 原來咁預....唔知點解次次煮意粉都好似預錯份量咁....
    我地唔特別大食,不過我會煮多少少,第二日返工可以帶飯嘛~
     
    [版主回覆05/21/2010 22:58:00]我哋都係呀...次次煮親都會煮四人份量, 因為我哋大食之餘, 仲要兩公婆都要帶lunch啊....^^

    回覆刪除