關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月14日 星期五

點樣可以唔駛怕sales姐姐的方法

呢一間Planet Yoga, 蕭c奶都曾經試玩過一堂


蕭c奶一向熱愛運動的


本身係玩開跳健康舞的


因為兩三年前, 正值興玩yoga


蕭c奶就同朋友仔四圍去啲yoga中心到試玩


對於要join的任何公司


蕭c奶一定要每一間作環境, 收費, 服務, 水準各方面先來個比較


要諗清諗楚先會join的


而呢一間Planet Yoga, 我去完一次試玩


我就知道佢唔掂, 兼且係唔係一間好的yoga中心


先指聲明, 我蕭c奶唔係一個馬後炮的人呀.


 


點解第一次幫襯玩試玩就知呢間嘢唔得?


第一: 環境方面


 唔知呢, 係好個人的, 我覺得比較局促, 兼且燈光麻麻,


總之我就唔係幾like啦, 就等如你去買樓,你一入到去,


覺得間屋梗係有啲唔舒服,


咁你都唔會想係到住, 想買囉.


 


第二: 收費


其實隔咗咁耐就唔係好記得當時佢sell我同朋友幾多錢,


以我記起, 應該都唔係話好貴的, 不過好似係要你買好多先會平


 


第三:  服務


我仲記得, 我覺得係我哋未join, 而佢梗係想冧我哋join時


個面口好好嫁, 但係當我哋表明唔會join了, 佢哋個面口就即刻變哂


而且想問任何問題, 佢哋都巳經知你唔join, 當我哋係透明


咁即係呢間Planet Yoga唔係想要客, 係想要錢囉,


所以佢果次咁的態度, 一睇就知呢間唔係好公司


蕭c奶買嘢, join嘢, 食嘢, 有6成至7成都好睇服務態度,


服務係蕭c奶心目中係一項非常重要的


若然間嘢幾大幾有名都好, 啲嘢有幾靚, 幾好食, 都好


但係服務態度差的話, 蕭c奶絕對唔會再比機會果間店鋪


係蕭c奶心目中, 服務係好重要的, 就如一個人, 有學識, 但係唔識尊重人的話,


咁咪即係讀屎片啦. 反而有啲人, 唔係讀好多書, 但係識得尊重人,


咁先為至上等人啊.


 


第四: 導師的水準


因為當年試咗好幾間, 所以有比較,


我覺得Planet Yoga的師資, 唔係佢講得咁好


而且佢哋的導師, 唔會識得就吓啲新學員


而且有啲動作, 有啲學員係真係做唔到,


但Planet Yoga的導師一定要佢做到, 要係隔梗嚟


其實係唔啱嫁, 等如係都做唔到一字馬, 你硬係要學員做,


點做呀, 個位學員係會好傷嫁, 其實做yoga的, 係要慢慢一步一步咁做


長時間做多咗, 就自然會有進步, 而唔係隔硬去做囉


所以試玩時, 見到咁, 蕭c奶巳經好唔鐘意了


 


第五:  儲物室及浴室


印象中唔係幾舒服, 環境一般, 都係果句, 好似睇屋咁,


總之一入去唔舒服就係唔舒服囉...


 


蕭c奶某程度上有時都幾精明的


因為蕭c奶從來做每一件事


都會經過心思熟慮, 仲要搜集資料,


最好就係要親身試


不過咁, 因為各朋友都知蕭c奶從來都唔會怕


比啲sales姐姐sell嘢的


我唔會咁容易就上當的


張咭及啲錢係我度, 我係唔比你碌就唔比你碌嫁啦


話鬼知你煩我幾多個小時


況且我唔會容許佢哋可以困我幾個小時囉


總之自己一心知道一定唔會join


sales姐姐一坐低, 我就會好斬釘截鐵咁同佢講


我唔會join嫁, 你唔駛嘥時間心機同我講了


頭先試用咗, 試玩咗幾多錢, 我而家找埋數,


我趕時間要走, 唔該.


咁樣...佢哋就知我唔係一個咁易受騙的人嫁了.


呢招好駛得嫁....大家學吓啦..


 


其實可以同大家分享, 點樣可以唔駛怕呢啲sales姐姐:


(1)  試玩完之後, 咪要比試玩價的, 千其唔好用visa, eps找數,


       要用現金. 除非你好似蕭c奶咁定. ok.


(2) 係入去呢啲鋪頭前, 將你銀包的所有visa咭, eps咭通通放係你手袋的暗格,


      當你找數時, 你要好大動作咁, 比佢哋睇到你係無咭係銀包的.


(3)  仲有...你會一早知道試玩價係要幾多錢嫁嘛, 例如: 係450元, 咁你就只係


       放500蚊至600蚊係銀包, 同埋記得唔好放咁多現金係自己身上. ok.


(4)  當以上的動作, 你都做哂, 無咭無現金, 咁個sales姐姐一定捉你入間所謂的


       vip房同你慢慢傾, 佢一定會問你, 你覺得頭先試玩試用, 好唔好呀.


       通常我蕭c奶都會答: 都ok的, 又唔係話好好,


       我都係想試多幾間作個比較先.


       咁通常個sales姐姐, 一定會再係咁死纏你,


       咁你就用好肯定及堅定的口語答佢,


       我都係要試多幾間, 若然你呢間係最好的, 你都唔怕我唔幫襯你啦....


       呢一刻, 通常果位sales姐姐, 係會有少少面色難睇,


        但係佢又唔可以做到咁出面喎, (我最鐘意睇到佢哋呢一幕, 哈哈)


       你哋唔好比佢的面色嚇怕咗, 驚先得嫁. 你要記住, 你自己係客人, ok.


       如果佢比面色你睇, 咁咪即係呢間嘢, 好極有限啦, 都唔好鬼幫襯啦,


       呢一點可以睇得出佢哋的服務態度及公司的形象.


(5)   通常啲sales姐姐一定會同你講, 而家做緊推廣呀, 有好平好抵的優惠呀


       佢出呢招咪係想冧你哋join囉, 會同你講, 嗱, 原本一次係要500蚊的,


       而家你join咗呢個plan, 平均只係300蚊咋, 平咗成200蚊嫁, 好抵嫁


        平時無咁的promotion嫁, 淨係比你哋啲新客仔嫁......


       蕭c奶就會答佢: 係呀, 不過我都係要考慮, 要試多幾間, 講真,


       我唔信你哋遲吓無promotion囉, 若果我試咗幾間, 都覺得你哋係最好的,


      到時就算你無promotion, 我都join啦. 最緊要服務好啫. 收費方面,


      貴啲我都無問題喎.


       呢一招, 係要比佢哋知, 你唔係貪平, 係要講果服務及產品質素,


       要扮到自己係唔care個費用的, 最care係服務及質素.


       你一咁講, 佢哋就唔會再咁亂出聲嫁了.


(6)  呢一點, 係蕭c奶的絕招


      你一試呢啲嘢, 最好事前問清楚, 要用幾多時間, 夾定時間


      做咩....嘻嘻...蕭c奶會叫少爺係咁上下時間打電話嚟搵我,


      對話係點:  啊...老公呀, 係呀, 剛剛試完了, 嗯...ok啦,  哦....你係樓下等我,


      我好快比埋錢, 換埋衫, 我知了, 趕住番奶奶到呀嘛.....ok...你等我啦.


      跟住收線.   咁個sales姐姐通常佢都扮哂好似聽唔到你的對話, 不過,


      你唔駛理佢真聽到定假聽唔到.  你最多有禮貌咁聽多佢講幾分鐘.


      你就要同佢講, 唔好意思呀, 我趕時間, 老公係樓下等緊我, 我要走了.


      講的時候, 係要一邊講一邊扮到好急咁, 同時間一路起身一路執嘢咁行喎


      如果未比錢, 就同佢講, 唔好意思, 可唔可以快啲比錢呀, 老公係樓下等緊,


      趕住要去第二度呀.....


      如果無老公, 無男朋友, 就一定要搵朋友幫手, 


     但一定要搵個準時的朋友呀.    大家不妨搵我啦...ok.


(7)   重有呀, 若果你遇到個發難渣的sales, 你仲梗加唔駛驚呀


        大番佢, 冋佢講, 話咩你哋啲服務態度咁差的, 仲想我幫襯你哋.


        仲有, 有啲招式, 當你用visa咭 或 現金比錢都好,


         又唔知點解好耐都未找到嫁喎. 其實佢哋係到玩拖時間,


        利用找數時間, 爭取再係到sell你, 你見唔多對路, 再咁耐,


        你要比個好急同埋有啲惡啲或者重少少的語氣同個sales姐姐講


         唔該你吹吓找數果度, 咁耐的, 我要走了.


        其實點解蕭c奶教大家話, 唔好用visa咭, 要用現金啦.  最好係用現金


         仲要唔駛佢哋找錢, 所以最好帶定散紙呀.  用咭只會比佢hold住,


         唔比你走得咁易呀. ok.


(8)  係收費方面, 千其唔好貪平而join咁多年, 或者因為蕭c奶係法庭到


       見唔少呢類的案件, 我自己覺得一年至年半, 都ok. 再長的年期,


       就要同佢講數.  仲有, 唔好咁蠢比成幾萬蚊, 傻嫁咩. 做生意的,


       邊有講明唔會結業嫁. 係咪.


(9)   最後一點, 就係若果真係又想試, 又唔想比啲sales姐姐煩,

        最好就係搵啲好似蕭c奶咁的朋友一齊去, 咁就萬無一失啦.


 


以上就係蕭c奶個人的tips. 我唔敢講話好好,


不過我自己就覺得好有幫助, 加上蕭c奶係一個比較理智的人


好彩自己比較無咁易比人冧的人啫....哈哈


(不過如果係靚仔的, 可能好難講嫁......)


點都好啦, 希望可以幫到大家啦.


 


4 則留言:

  1. 你真係好勁....我自問都好有立場,唔會俾人焗到買course, 但你仲勁.....
    咁又係, 最怕就係唔好意思, d sales就係捉到你呢種心理, 細個就話啫, 咁大個人仲怕咩!!!!

    回覆刪除
  2. 你立場真係好堅定 wor .. 唉..我就失敗啦, n 年前就係咁俾人氹咗做 facial..做到而家都仲未完...不過叻左喇, 因為家陣我都好堅定, 一個仙都唔會再俾
    [版主回覆05/18/2010 08:19:00]係架, 好堅定嫁.  咁你都叻咗啦, 經一智長一智啫, 係咪先. 
    不過講真, 好多健身中心/yoga/ 美容, 真係有時要啲法律幫吓手先得, 好多時客人係無咩保障. 應該要局果啲公司一定可以比客人逐個月比錢囉. 不過我諗係公司立場嚟睇, 可能係對佢哋盤數有唔同的計法.   不過有時你都咪話, 一年都好長, 不過我可以接受, 有時年半都要考慮得好清楚. 半年交一次, 都可以叫做讓咗步掛...而家就睇吓政府有咩方案囉.

    回覆刪除
  3. 哈哈~~~我有咁瘦又無所謂呀~~~wakakakaka
    [版主回覆05/19/2010 07:40:00]唔駛一定廋先得的......肥肥哋都好嫁.....

    回覆刪除
  4. 大家都要努力~~
    [版主回覆05/20/2010 09:16:00](Empty)

    回覆刪除