關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月12日 星期三

覆診@睇報告

講個好消息比你哋聽, 琴日去咗覆診, 陳醫生話個傷口好靚, 無發炎, ok.


同埋份化驗報告出咗, 暫時睇唔到係癌症, 唔駛擔心.


不過因為有啲細胞腺體都係睇唔到,


但係以佢的經驗及觀察, 都應該唔係癌症,


但係佢話最好每6個月就要將入面的細胞化驗,


以確保無事. 但佢有講, 因為我的子宮頸今次都切咗好多,


所以要好好休養,


同埋第日有bb, 真係要好小心, 因為會好容易流產.


同埋陳醫生同我老公講, 話我的扺抗力好差,


好番之後, 一定要做番運動同埋食番啲維他命c,


見完醫生後, 係出面坐等比錢時


老公就同我講, 佢話都係佢唔好,


以前老婆成日都做運動, 飲食習慣都好好


跟咗佢之後, 連帶運動都無做,


老公話, 聽到醫生咁講,佢好驚喎, 佢話等我好番哂,


真係要同我好好計劃做運動


佢話唔可以再咁樣比我身體咁差


唉....男人呢...真係要到有事先會知驚的


 


睇完知道唔係癌症就放心哂了.



病假放到23號, 24號星期一返工.


 


個心輕鬆咗好多


我諗過了, 身體係自己的


癌症係好多時都係個人唔開心而出嚟的


我都係要好好保護自己


無論咩事發生


我要好好學識平靜, 唔好咁激動, 咁上心


輕鬆啲面對囉...


唔係到時攪到自己有病


咪又係自己辛苦之餘


仲要埋愛我的家人及朋友擔心


 


放心啦....大家


我識諗嫁了


我心情好咗好多lu....


謝謝您們一直在我身邊, 無放棄我, 無離棄我.


 

沒有留言:

張貼留言