關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月7日 星期五

做手術@法國醫院

5月5日在家好好休息


吃過三週年的晚餐


早點上床, 明天一早要入院啊


 


5月6日, 7點起床


因為要吃早餐


9點後不可以吃東西及飲任何飲料


8點左右坐巴士到旺角, 再轉乘的士到法國醫院


9:15分到達醫院, 坐下來等gally


9:45分gally到了, 她為我辦理入院手續


因為我的住院保險, 九乘九都唔會保


本來昨晚跟少爺商量, 反正保險大多數都唔保


加上只是小手術, 醫生話最多留一天院觀察


不想多用錢, 所以我們昨晚決定會用大房


但是gally知道, 原來法國醫院有一款比大房更便宜的


每日只需要100元的, 還包基本的三餐饍食


gally就為我訂了這款病房


gally解說, 這個100元的病房, 不是很差的, 有時反而比私家房更好


因為無咩人知, 會小人啲, 反而梗加靜


點都好啦, 反正都係住一晚啫. 無所謂了


 


辦理完入院手續, 交了7千元按金


嬸嬸就帶我上去6樓的病房


total有8 個人一間房


地方都ok, 大及乾淨 (私家係差唔多嫁了)


因為我無需要抽血, 驗呢樣, ,驗果樣, 又唔駛照咩心電圖等等


所以基本上係無嘢做的, 只係等時間做手術


同少爺去咗醫院的一間便利店買咗啲雜誌, 報紙嚟睇


等呀等呀, 個肚又餓, 都唔知做咩好


咁我就小睡休息算了, 少爺就睇吓報紙, 係隔離到陪我囉


 


約好了媽咪下午一點半出門, 來到醫院, 應該為三點左右


我就約了陳醫生三點半做手術


誰不知, 當我小睡的時候, 護士突然推咗張手術床來到


少爺拍醒我, 護士小姐說, 陳醫生話有空檔, 而家同你做手術,


我答: 吓...突然咁快. 早咗喎.


護士小姐回答: 係呀, 早咗, 仲係早咗好多添呀...


我問: 請問而家幾點呀??


護士小姐回答: 而家係一點十五分.


連我阿媽都未嚟到添....


跟住少爺就陪住我去手術室了


 


到咗手術室門, 護士小姐跟少爺說, 送到這裡, 你等一會陣啦, 好快嫁咋. 放心.


跟住少爺就同我講, 唔駛驚, 好快嫁咋, 我係出面等你. ok.


我望住少爺, 依依不捨啦....ok, 一定無事, 小手術之嘛.


 


 


入到去, 望吓個鐘, 一點半, 見到好多醫護人員好忙


周圍走, 跟住有位伍醫生行埋嚟我到


伍醫生說: 你叫咩名? 邊位醫生幫你做手術? 你放心, 我係負責麻醉的, 唔駛驚.


跟住我答: ok, 無問題.


之後啲醫護人員就推我入去手術室到.


伍醫生開始為我準備麻醉, 佢拍咗我隻手幾下, 就話: 陳小姐, 你對手係我哋會叫


做富貴手呀, 好有福氣嫁.


我就笑笑口答: 係咩.


伍醫生再講: 你啲血管好幼細呀, 搵唔到添.


咁我就答: 咁我可以做啲咩嚟幫到你啊?


伍醫生就話: 你唔好郁就得了.


咁我又回答: 係. 明白.


跟住陳醫生就入到嚟, 問我有無嘢問佢, 我話無呀, 諗唔到有咩問.


跟住陳醫生就同我講, 而家問都無了, 因為都要做手術了.


係呢幾句對答的同時 , 伍醫生就不知不覺, 幫我搵到血管之餘, 仲打咗啲麻碎藥


入去, 然後比咗個氧氣睪我聞, 叫我大力啲吸, 係我意識中, 我吸到第三下, 就瞓咗了


 


跟住突然間, 我好似被人嘈醒咁


個頭有啲暈暈哋咁, 但又醒咗


望吓個鐘, 濛濛濃濃咁(因為我有近視, 有時會睇得唔清楚)


係下午二點十五分


哦....做完手術了, 全身麻醉真有好處


真係咩都唔知發生緊啲咩咁.


此刻, 望完個鐘, 又合上眼睛, 因為好攰好眼瞓


過咗十分鐘左右


護士走嚟, 問咗我幾句嘢, 跟住就推番我出去


一推出手術門口, 巳經見到少爺同媽咪係到等了


跟住就上番病房休息


沒有留言:

張貼留言