關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月9日 星期日

諷刺

諗番起聖誔時抽到頭獎


以為好運真係會出現自己身上


以為之前的08 及09年的惡運


會除2010年消失


2010年將會是我的好開始


以為又抽到間公屋


各種的嘢, 以為自己真係行緊好運


以為你(天)真係見到好人


 


朋友一個二個都不忙為我高興


爭住要同我夾份買六合彩


又話要摸吓我, 攞番啲運


哈哈哈哈...真係太諷 刺.....太諷刺


原來係個天玩我咋


咁開心.....見你咁開心...比啲甜頭你囉


轉個屈尾十


由天堂去到地獄


由興奮去到低落


個天好似玩得我好個隠


唔好再同我講咩人生道理


唔好再同我講話, 要比啲事你經歷,


等你從中會學習到當中的道理....等等...呢啲廢話啦


咁成個地球咁多, 有咁多壞人, 咁多唔識珍惜的人, 咁多自私的人


咁多不生性的人, 咁多廢人,


你又唔將呢啲唔好的嘢, 發生係佢哋身上


等佢哋去學, 去感受呢啲人生道理.


 


我知道我而家巳經去到一個唔可以咁冷靜的地步


我唔可以再好似之前咁, 咩都求你(天)


咩都話由你(天)安排


你係有眼的, 就唔會將呢啲的不幸發生係我身上


咩道理呀...我唔識咩, 駛咩你(天)教我, 駛咩你(天) 引導我呀


我 呸


 


而家你(天)真係想玩到我幾時


幾時你(天)先可以收手


老豆同媽咪分開


阿哥阿嫂又唔q生性, 爭人周身債


呢個係佢哋的問題, 我知唔關你(天)事


跟住要我媽咪有癌症, 比咗呢個咁大的傷口佢受


而我...由細到大, 要負起全家人的生活費, 有苦自己知,


跟住小產, 無咗bb, 到而家我成日都諗住無咗的bb,


無同朋友講, 無同家人講, 係唔想佢哋擔心


跟住而家又要我子宮有事, 都未出報告, 都唔知好定壞


而家仲要攪到阿哥阿嫂的債,


啲追數佬追到去我媽咪屋企, 攪到佢倆婆孫日日都無攪好瞓


攪到我媽咪日日都提心吊膽


點解....點解我會有啲咁的阿哥, 咁不負責任


點解...要攪到我媽臨老都唔好過


點解...要攪到我媽有家歸不得


佢老人家有高血壓, 有癌症, 係唔可以受刺激


再咁落去, 我好驚媽咪會復發, 會出事


到時又係一個循環, 家無靈日 


我喊....喊到我都唔知想點


想死...我唔會, 因為我死咗我媽咪點先


我老公點算


要做的, 我做哂


要講的, 都講哂


 


前路汒汒, 真係有路好走嗎


我真係睇唔到了


真係有解決的方法咩


如果有錢就可以解決


起碼我可以即刻買間屋


收埋我媽咪


再買間屋比我侄仔


唔會比我阿哥阿嫂搵到


我由細到大都最憎人哋欠債


超級超級憎


但係偏偏你最憎的


個天就要你遇到


呢啲咪就係個(天)玩哂囉


或者身為朋友的你


你睇到我呢篇blog


會覺得某程度上我過份了, 過火了, 太過不冷靜等等


但係我好想講, 針吉唔到肉, 係唔知痛


我明白你哋的用心, 你哋的問候, 你哋的支持


但係....你哋一世都唔會明白


我亦都唔想唔希望你哋會明白


因為我想你哋幸福快樂, 因為我愛你哋, 我愛我的好朋友


我所經歷的一切, 都唔想我身邊人經歷


沒有留言:

張貼留言