關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月13日 星期四

慢慢的好起來

終於都食哂啲藥了


咁我個口腔就會開始慢慢的好起來


大家都知我係痱之王嚟嫁啦


咩有人會生痱之生到好似我咁


可以生到幾十粒


對於生痱之的經驗


我諗我會敢認第一囉


最近個口腫哂


少爺話搵到資料顯示


原來牛奶可以冶療到


所以少爺琴晚放咗學買咗啲牛奶比我


今日起身, 一於飲吓先


哦...又咪話唔神奇喎


真係飲咗個口舒服好多喎


無咁痛, 又無咁苦, 仲可以食到嘢, 講到嘢囉


嗱...第日你哋邊個生痱之, 記得飲牛奶呀...


 


報告一吓, 個身體比你哋知


琴日開始, 子宮無出咁多血了


所以個人都無咁虛


正常番囉


胃口方面, 都依然係無咩胃口


因為成口都腫哂又生哂痱之


因為開始唔駛食藥了


所以精神咗好多


不過都係比較容易攰


但係瞓得多, 個人啲骨頭就有啲痛


同埋有時個頭, 都會有輕微的頭痛/暈, 不過就係輕微


所以每做一樣嘢, 都唔可以咁專注


例如: 睇雜誌, 睇多一頁, 就要休息, 對眼同個頭會開始比啲反應你


你係時候抖抖, 唔可以再睇.


睇電視都一樣.  琴日因為太悶, 叫咗媽咪陪我出去行一陣,


又係囉, 只可以行一陣, 行到咁上下, 要坐一陣休息吓, 唔可以再行住


行的時候, 又唔可以行得太快太急, 如果唔係又會頭痛/暈.


打電腦又係, 打多兩打, 又要抖抖, 睇多兩睇, 又要抖抖先可以繼續.


 


休息埋下個星期, 再下個星期就要返工


唔駛講, 一定勁多手尾做


不過我會慢慢handle番, 唔會急


我話鬼知我老闆呀....我唔會咁笨嫁了.


 


沒有留言:

張貼留言