關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月28日 星期日

兩隻大懶豬

   



 


由於琴日一早出咗去, 無得訓晏啲, 所以今日我同阿榮老公,


一定要好好訓一覺先得.


通常星期日我都會比阿榮老公起得早啲,


所以我只係訓到九點鐘左右就醒咗了,


今日懶懶哋, 起咗身都唔想拖地同執屋,


但係我就自己做咗facial, 按摩, 敷mask, 做哂全套, 好正啊...


跟住係到上吓網,睇吓八卦嘢, 肚有啲肚餓, 望吓個鐘,


巳經十一點lu, 心想, 阿榮老公應該差不多起床了,


咁我就開始準備午餐.


洗米, 煮飯, 洗瓜, 切瓜, 切蒜蓉等等......


哦.....阿榮老公起身lu...


跟住我哋就食午餐了.


Hungry


嘩....食完飯, 巳經好想訓覺了, 跟住開始煲我哋的'康熙帝國',


睇咗兩集,我開始好眼訓, 到咗第三集...終於頂唔順,


我就入咗房訓了, 然後連阿老公都係,


嘩...超好訓,超舒服呀...一訓就訓到晚上七點lu,


 跟住一齊起身, 阿榮老公就話快啲換衫,


我哋今晚去流浮山到吃海鮮.....


就係咁...我哋就去咗嘆海鮮餐了.



豉椒炒聖子



蒜蓉粉絲蒸貴妃蚌



清蒸鮑魚仔



鹽焗蟹   

Crabby
      



椒絲腐乳炒通菜




隻蚌係大過個碗嫁.....好好味啊...



附近的商鋪



 



 


就係咁樣我哋就過咗一日好好訓同好好食的一天lu....真係超級大懶豬...


 



9 則留言:

  1. 嘩, 好正呀!!! 你幫襯邊間呀?? 抵食嗎??

    回覆刪除
  2. 响流浮山食海鮮貴唔貴呀? 三聖貴定流浮山貴呀?
    [版主回覆09/30/2008 12:48:00]我未試過係三聖食呀。。。我覺得流浮山貴呀。。。下次我都係自己買料係屋企整。。。或者去西貢食,我覺得平啲及好食啲。 又者者鯉魚門。 因為佢哋收加工費要40蚊碟呀。。。

    回覆刪除
  3. 嘩!好好味啊,有D口水流呀,流浮山好似好遠,等我得閒都去走走先。好悠閒的一個星期天。
    兩個人消費貴嗎?
    [版主回覆09/30/2008 16:26:00]貴呀,所以唔可以成日食呀。。哈哈。。。或者第日自己去買料自己煮好過,因為唔駛加工費,爭好遠啊。。。

    回覆刪除
  4. 响三聖食,一個人平均二百至二百五度! 三聖間興記d燒鵝超正,我覺得仲好食過深井果d!
    [版主回覆09/30/2008 16:28:00]有機會要去試吓先。。。

    回覆刪除
  5. 嘩,,,你呀,就黎肥過阿榮! (大懶豬下個等級係咪大肥豬?) 你地終於都成為左元朗/天水圍人,去"流浮山", 屯門人就會去三聖.其實你去西貢,鯉魚門都要俾加工費,呢d係手法,你先去海鮮檔自己選海鮮,再拎去酒家幫你煮,好處就係可以自己選d靚海鮮,不過就要選間相熟ge酒家囉,因為可能會被偷龍轉鳳...西貢而家太多外國遊客幫襯,因為遊客唔會好似我地香港人咁識食海鮮,所以好多酒家都已經冇以前咁好,所以去鯉魚門好,我平時會去姐夫相熟個間,因為我唔係個鐘意吃海鮮ge人,只係陪我老豆去,所以唔係好記得個名,淨係記得係籃球場附近,你想要,我就幫你問姐夫
    [版主回覆09/30/2008 16:25:00]都好呀,我哋之前都係去鯉魚門嫁,不過唔記得咗邊間LU。 問你攞定都好的,以便不事之需。
    我好耐無去西貢了,所以可能而家真係無以前咁好啦。
    其實好多時我都好想係屋企到整,但係我頌富的街市無靚海鮮,所以成日都無得食,而家我知流浮山點去,都好近好方便,所以我同阿榮都話第日自己嚟買料,然後番屋企自己整。唔駛比人咁多加工費,多人食就抵,得我兩個好唔抵嫁。
    你唔鐘意食海鮮嫁,我哋兩公婆好鬼LIKE嫁。。。諗起都想快啲再食呀。。。好味好味。。。

    回覆刪除
  6. 嘩.....D海鮮好正呀~~~~
    你準備定 LUNCH, 等老公一起身就有飯食, 真係一位好老婆呀!!
    [版主回覆09/30/2008 18:05:00]哈哈。。謝謝您讚我呀。。。(其實因為自己都肚餓嫲。。)

    回覆刪除
  7. 好正!好正!幾錢埋單呀?
    [版主回覆10/01/2008 00:16:00]都要成五百幾呀....好貴, 所以我哋下次會入嚟買料,自己返屋企整...慳番啲加工費..

    回覆刪除
  8. 好多野食喎, 不過我地唔多好海鮮, 但係見到咁豐富, 真係食得好開心呢
    [版主回覆10/01/2008 15:47:00]係呀...我哋勁愛海鮮呀....

    回覆刪除
  9. 有冇買返d蠔豉 蝦干呀? 好正呀你呢一餐~
    [版主回覆10/01/2008 15:47:00]咁又無買喎.....下次早啲去先慢慢擇..

    回覆刪除