關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月8日 星期一

放假一天


今日放咗一日假,好好休息吓,輕鬆吓先,


無出過街,但係都好充實呀,


早上十一時起床,等煤氣師父嚟維修個煮食爐,


然後就執吓屋企啦...


(因為阿榮經常將啲報紙,雜誌呀亂咁放囉....

)


順便抹吓啲塵.


跟住呢我哥哥入咗嚟探我囉...


同佢傾咗一陣,佢就話走了..



然後我有咩做呢?


就係.....整蛋糕了...一整就整咗兩個


(通常我都係咁....)


今次整咗個新嘢.....就係...


香蕉'豬'古力軟芝士蛋糕


見到有位blog友整咗,好似好好味咁...


橫掂有材料..就整啦...


好香香蕉味呀.....我好like香蕉嫁...


想睇蛋糕的做法,請看這裡...



整完之後,仲有好多時間喎....


居然有心情..就將個煮食爐抺得乾乾淨淨,


超開心呀...我哋啲師奶仔呢,


見到屋企抺得乾乾淨淨好有滿足感嫁了..


跟住就準備吓今晚的靚餸啦....


今晚有以下兩款靚餸:


日式照燒雞扒


蒜蓉炒菜心


如需要看日式照燒雞扒做法,請click這裡啦!


 


如果可以做全職家庭主婦就好了...


唔駛返工真係好舒服呀....


我真係唔怕悶嫁,因為我會仲忙過返工囉.


(阿榮老公你要加幾倍努力啊...


我的退休生活就靠哂你了....)


 



2 則留言:

  1. 服左妳LAR, 妳放假唔係休息既咩, 整乜搞到仲忙過番工架?? 唔舒服就抖多D呀嘛~~ 經常將啲報紙,雜誌呀亂咁放囉.... 我老公都係咁架, 搞到成日要同佢執呢~~
    [版主回覆09/09/2008 09:20:00]哈哈。。。我唔可以咁得閒嫁,我要有嘢做先得嫁。。。
    係囉。。係咪啲男人多數都係咁嫁呢?

    回覆刪除
  2. 唔好客氣,你覺得好味就好喇!!!

    回覆刪除