關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月21日 星期日

做家務,試新菜....

       



琴晚同阿榮老公睇完家好月圓之後,


就睇戲了..你哋估吓我哋睇咩...


咪就係 -- ----- 八十分鐘死亡直播.


嘩....未睇前,就成日聽人講話呢套好驚嚇, 總之唔係鬼戲, 我都ok的,


反而係阿榮老公, 到未有料到,佢就做啲好驚的動作,


另到我原本唔係咁緊張的,都攪到我心驚驚囉....


哈哈...可惜我都係唔驚, 只係有一兩個部份真係做得幾驚嚇,


都真係叫咗出嚟,同比佢嚇咗一跳.


而阿榮老公呢,係最驚的一幕佢就用張被蓋住咗自己,無睇到.


後來我哋用慢動作退回,佢先有睇番囉.


總括而言, 如果呢套戲係戲院到睇都真係好有驚嚇氣氛,


做得都唔錯的, 大家不妨可以睇吓...


 

Movie Theater


 


今日星期日, 好好訓呀....不過我同阿榮老公都訓到十點半就一齊起身,


然後我哋去咗嘆一嘆個豐富早餐先,


然後一齊去入番啲日用品及買餸 lu,


哈哈...今日我哋分工合作,


我當然係先整係今晚啲靚餸及煲湯啦,


Cooking Dinner


而阿榮老公都好乖呀,


洗風扇, 執屋及幫我切薑,蔥, 蒜蓉,


跟住佢做到攰攰哋,就入咗去訓晏覺 lu.


當阿榮老公訓緊覺時,我又有咩做呢...


我做咗好多嘢呀, 拖地, 洗衫, 摺衫, 晾衫,


Sweeping
      
Laundry


跟住仲整咗兩個'香蕉朱古力軟芝士蛋糕',

Cake 2


因為啲同事話好好味,所以見今日有時間整,明天請同事食.


做吓做吓....又成七點幾了, 到咗差不多八點,就叫醒阿榮老公,


因為我哋要準備晚餐及睇家好月圓大結果啊....


 



今日試咗個新菜色, 成日出去食,都食過好好味,


就係唔知點樣整, 比我係個blog友到睇到佢識整喎,


咪想試吓囉....整咗了, 都好好味呀....


就係'蒜泥白肉'


不過梗係出面切得薄好多..但係我只係普通師奶,


切得及整得都好好嫁啦...我自己覺得都有八成似,


我巳經好滿意了.



今晚有: 合掌瓜紅蘿蔔煲西施骨湯, 醉鴨舌, 蒜泥白肉, 蒜蓉炒油麥菜




 


蒜泥白肉的做法,請click 這裡啦....


 



 


到咗開飯了, 阿榮老公一睇到碟'蒜泥白肉'擺得咁靚,


嘩...今日有好嘢食...


但係食完之後....我就不禁笑咗出嚟,


佢問我做咩:


我就答 : 好嘢食的背後....就係依然有一大堆碗及其他用具要洗了.


阿榮老公洗完之後...仲要燙衫呀......


好可憐呀!    


Washing Dishes
        
Ironing



無計啦...呢個世界係無不撈而獲的......kakakakakakaka

Laughing 2


2 則留言:

  1. 呵呵, 有份食有份做, 分工合作嘛, 我都係咁架......煮完飯, d 碗多數都係老公洗.....
    [版主回覆09/22/2008 11:33:00]係呀。。點都要佢哋啲男人做吓嘢,如果唔係佢哋唔知原來做家務係唔容易嘅。而且洗碗比佢哋洗,我哋對手會滑啲嫲。。。哈哈

    回覆刪除
  2. 見到你啲餸即刻想食,腐乳通菜呀!

    回覆刪除