關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月5日 星期五

月餅製作過程


中秋月餅之製作過程


 



月餅皮材料 :                         餡料 :


麵粉 12兩 (454g)              蓮蓉/紅豆沙 2.5斤 (1500g)


糖膠 9兩 (340g)               咸蛋黃 24隻


鹼水 大半茶匙 (3ml)


花生油 3兩 (113g) 


 



準備各式各樣的月餅模具



 


月餅皮制法 :


1. 大碗內加入糖膠、花生油、鹼水。



2. 將糖膠、花生油、鹼水攪勻.




3. 逐少逐少加入麵粉,慢慢攪勻。



唔好睇好似好易攪呀...其實都幾吃力的.....



4. 撈成粉團放半小時候用,即成月餅皮.




包法 :


每個大月餅餡,即蓮蓉或豆沙連咸蛋黃共重42 (159g),迷你月餅餡,即蓮蓉或豆沙連咸蛋黃共重   每個1( 38g)


1. 因為每個模具大小不同,故需要先量度每個模具


    所需要蓮蓉要多少重量.


    把每個重量搓成一團,待用.(好似呢幅圖咁..)



2.  將鹹蛋黃包入蓮蓉中。



3.  搓至光滑,好似個波咁, 待用.



4.  準備要將蓮蓉包在月餅皮內了.


請看以下的video,可以睇到點樣包的:


呢個係包迷你的方法:







呢個係包大的及雙黃的方法:







呢個係用公仔模的方法:


由於公仔模係比較難的,所以請大家用心觀看以下三個短片:


 








 


 


 


 







 







 



入爐前先在餅面上噴少許水份.



入爐了.....



預熱250度焗爐15分鐘,焗至金黃色(約6-8分鐘)



出爐掃上蛋黃汁2次,再入焗爐焗至上色約30分鐘




( 中途要轉盆)再出爐在每個餅面上加上紙片,


調較爐溫150度焗至餅腳脹起即成



用咭紙蓋餅面,以防餅面濃.



入爐了....再焗多一陣先...要經常睇火啊...

 



出爐了.......好靚呀...




出爐後,請將月餅放涼,然後可以入盒,送禮了.



哈哈....放涼後,可以將啲月餅放入去呢啲咁靚的


月餅盒了.(可以送比人了.)



 



 


 


2 則留言:

  1. 嘩!實在太勁了,我就是一直還沒有試整廣式月餅呢!
    [版主回覆09/07/2008 15:43:00]係呀,我留咗兩個比你同你honey嫁,係阿威到呀,我請咗佢約你交比你,ok.  祝您:中秋節快樂!

    回覆刪除
  2. 那太多謝你了,中秋節快樂呀!荃荃的事也真恭喜她呢,她真的好密實呀!

    回覆刪除