關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月7日 星期日

操勞過度


最近因為身體不適, 要多休養,


醫生話我可能之前太過操勞,


而家要多休息,好多操重工作都唔好無住,


攪到有好多家務都無得做喎...


咁點得嫁....

 


阿榮老公知道咗之後,


呢個星期我超爽呀,因為全部都由阿榮老公負責了.


我都有做的,不過就真係一啲較容易的及表面的,


而洗碗,拖地,晾衫,摺衫,攞重嘢等等.....


全部都包係阿榮老公身上..


佢話喎...原來做家務真係唔容易,   


而且都要花好多時間去做及做到佢出好多

,


其實都好的,比佢做吓,


等佢知道我平時係幾咁多嘢做了...


唔係佢以為我好爽囉!  

038.gif image by v0327



今日最好笑的係....食完晚餐後,一入到廚房,


走返出嚟,阿榮老公就同我講:


原來美食背後, 係要付出咁大代價的.


(咪就係其實要洗好多嘢囉.....哈哈!)

  


 



 


呢個星期屋企人知道我唔係好舒服,


擔心死老爺,奶奶同媽咪了,


媽咪就即刻幫我買定啲餸, 煲咗湯比我,

~~~


奶奶就經常打嚟問候,


仲吩咐埋老爺煲湯攞入嚟天水圍,


老爺好到仲驚死我無菜食, 又買咗啲比我哋,


令到佢哋擔心, 真係唔好呀!


我要好好咁養好個身子,


唔好攪到啲老人家咁擔心先得呀!


 



 


身體唔好,好彩有阿榮老公係身邊炸...


老公呢排辛苦你了.....


不過我好想同你講:


愛爆你呀!

因為你好抵鍚囉.....


(唔係個個老公都好似你咁好嫁....)


kakakakakakaka......


 


Get Well Soon


 


6 則留言:

  1. 唔舒服真係要休息多d至好, 有個咁照顧妳既老公好sweet呢, 妳家人真係好好呢~~希望妳快d好番啦~~

    回覆刪除
  2. 唔舒服真係要休息多d至好, 有個咁照顧妳既老公好sweet呢, 妳家人真係好好呢~~希望妳快d好番啦~~
    [版主回覆09/08/2008 12:34:00]我會好好休息嫁了.....謝謝您啊...

    回覆刪除
  3. 唉, 我地啲女人, 都唔好話有老公錫就夠, 其實真係好工夫過啲男人好多架 !
    [版主回覆09/08/2008 12:35:00]都係嫁....

    回覆刪除
  4. 你要多多休息呀,養番好個身體呀!
    [版主回覆09/08/2008 12:34:00]知道了.....

    回覆刪除
  5. 啦~襯而家榮少仲未太深入清楚長期性的勞苦,同佢簽定張一世ge平等條約,每人做1半,輪更制! 其實呢個世代,2公婆都要出去搵錢,好多都係"無飯夫妻"架啦,你唔好煮咁多飯啦,出街食都可以自己選擇d健康先食ge,雖然話可能有味精,講真,家用的油盬糖,可能都有味精(化學劑)架啦,你聽過人出街食飯病多定操勞病多呀!出街食,錢可能會用多少少,不過都好過你病辛苦,睇醫生同食補品都要錢架! 快D休養返好,蕭家後人要等你製造架!
    [版主回覆09/08/2008 16:58:00]ok ok, 我會好好休養...唔...但係我哋兩公婆太愛食住家菜了...我哋之前試過,初初搬嚟,我就同阿榮講,不如呢星期唔煮了,因為要執好啲嘢,但係我哋食咗三日之後......真係好唔慣呀,而且食到唔知食咩好了,而且我哋大家都慣咗帶飯返公司食,一連三餐都係出面的,真係食唔慣,所以最後第四日開始,我哋就自己煮了....
    自己煮真係差好遠,啲湯超碼足料及新鮮,而且啲餸菜都唔會太多油及盬,起碼無咁多芡汁呀.. 你唔好唔記得呀,我煮啲嘢好淡嫁....除非有朋友嚟食飯就煮番有味少少...但都係偏淡口...哈哈...
    點都好...我太愛自己煮了...其實都唔係太辛苦的....見到自己的老公食得咁開心...點辛苦都值啦....呵呵

    回覆刪除
  6. 唔得啦,我要向榮少入手,問佢想要個健康美麗ge老婆定係黃面煮飯婆先!冇得唔慣架,現實就係要返工搵錢,做家務都唔夠時間仲煮飯,我地阿媽年代唔使返工就話大把時間做家務煮飯姐,講真你年紀唔細啦,仲唔開始補養身子,點生個靚靚健康BB呀!身子好,中獎機會都易D,駝仔都安全D.
    [版主回覆09/08/2008 19:35:00]收到.....咁你叫你老友搵多啲錢,請番個鐘點又好,工人又好啦...咁我咪可以專心咁幫佢蕭家繼後香燈囉...

    回覆刪除