關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月26日 星期五

Birthday Dinner for Jobe, Ice and Marco

          



 


2008年9月26日(星期五)


Birthday Banner


今日一班舊老友為我同冰冰及Marco慶祝生日,


呢班舊老友係我其中的一班我好鐘意的朋友仔,


我哋全部係讀夜校時相識的,


隨咗Marco 同阿初唔係同我哋一班之外,


其他的都係一班的, 不經不覺我哋就識咗好幾年lu.


諗番起當時我哋成堆人一齊番學,由唔識可以做到好朋友,


差不多晚晚都見, 好開心嫁...因為我好鐘意佢哋,


我覺得可以識到呢班朋友仔,


大家都係有緣份囉, 仲要大家都好好傾,


好好玩, 就算我哋唔係成日會出嚟玩,


但係每次我哋都有說不完的話題,


都會互相關心大家的生活點滴.


真係好難得可以有一班咁好的朋友.


Computing
 
Teacher
 
Boring Lecture
 
Cheating


今次我哋去咗荃灣的'金滬上海飯店'到食生日飯,


我覺得啲服務就好好, 上菜好快, 唔駛等好耐,


啲嘢食都ok啦, 有幾款都做得唔錯,


比起我去開的 '紫玉蘭' 就一定差好遠了,


但係呢到的價錢就相當合理,  如果呢餐係'紫玉蘭' 到食,


應該都要千幾蚊lu... (不過真係好味呀..)

另外,仲有一間的..就係尖沙咀的'鹿嗚春', 我都係食過兩次,


都係好好食, 不過超貴囉.....



前菜



燻魚



醉雞及烤'夫'



鎮江小排



龍井蝦仁



水晶粉 (都好似魚翅呀..)



上海小籠包



崧子魚



上海炒年糕



金華火腿津白



滬式炒飯



生煎牛肉包



係咪好多嘢食呢....不過,我哋都食哂喎.....



請觀看投影播放...

Director



 


今次的生日蛋糕係主角之一的冰冰小姐整的,


係意大利芝士蛋糕....

Cake






~~HAPPY BIRTHDAY~~



3 則留言:

  1. 好似樣樣都係細碟呢
    [版主回覆09/28/2008 10:58:00]頭幾款係小食..但係之後的其實好多好大碟嫁...好飽嫁....所以都好抵食囉....

    回覆刪除
  2. 很精緻,個熏魚睇好好味,我好鍾意食,好想學整。
    [版主回覆09/28/2008 19:26:00]學啦.....想食就學啦...
    我只係整過蒜呢白肉同水晶肴肉....

    回覆刪除
  3. Wow, the dishes looked very delicious wor.  Of course, your photo taking skills were good enough to make the dishes look even more attractive. 
    Yes, it's not easy at all to be friends, who care for each other.  Good for you!

    回覆刪除