關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月25日 星期四

大頭蝦----蕭師奶

  



今日真大頭蝦呀...話說如常放工返屋企,


中途收到我阿哥的來電,


因為佢去咗流浮山釣魚,

Fish


問我幾點會返到去天水圍,


佢話想比條靚魚我做餸喎,


咁梗係好啦....我都好多日無食過魚lu.


當落咗車之後, 才發現....噢...無帶屋企鎖匙呀....


立即打比阿榮老公, 問佢係邊,


佢話仲係公司呀..問我咩事,


我話我無帶鎖匙呀...跟住阿榮老公先醒起,佢出門時巳知我無帶鎖匙,


不過今日唔記得話比我知,而且佢因為唔記得而仲留係公司囉.


咁當然而家佢要立刻返屋企啦.


咁我咪先去街市到買啲蔥同芫茜及豆腐(用嚟帶飯的),


買完咪去輕鐵站到等我阿哥囉...


等到了...嘩...好大條'魚立'魚呀...新鮮新鮮...


待阿哥走後,我就去咗惠康到一邊行一邊等阿榮老公返嚟..


唔....行咗都無十分鐘...阿榮老公就打電話嚟話落車了,


我咪係屋企留吓到等佢囉.....


所以今晚夜咗煮飯了....鬼叫我咁大頭蝦咩...


 



 


條魚攞到番嚟, 我當然識得劏啦...不過...突然係到諗...


咁啲魚鱗點掘出嚟呢...我無魚檔嗰啲掘魚鱗工具喎..


哈哈...靈機一觸...試吓用個刨皮的工具先...


呵呵...

....我真叻呀...得喎...仲比我掘得好乾淨呀...


跟住就開始劏 肚了...你哋睇吓..


我劏得好乾淨嫁....



蒸好 lu.....


好新鮮,啲肉質好甜啊!


多謝阿哥比啲好嘢我哋呀!

29627076.gif image by v0327



仲有蒜蓉炒小棠菜



 


 
 
 
 
 
 
 


由於我哋倆個都會帶飯, 魚係好難帶飯嫁,所以我咪整啲蒸釀豆腐嚟做帶飯囉..


(我同阿老公的午餐飯盒...係咪望到都想食呢..

)




7 則留言:

  1. 你好叻呀 識劏魚 我除左蝦蟹之外 乜野識"郁"既 都唔識
    [版主回覆09/26/2008 06:24:00]我都係以前跟得多媽咪, 以前見到劏魚時, 我又唔怕喎, 咪叫媽咪比我試吓囉, 咁佢咪係隔離到睇住我,教我點劏, 學識咗之後, 咁有時可以幫吓媽咪手嫲. 我仲識劏由一隻生的雞,鴨,鵝, 變咗佢哋死咗添...哈哈...都係媽咪的好事及我愛貪玩之過....
    你都可以識嫁.只要放膽就得嫁啦...

    回覆刪除
  2. 打魚鱗可以用刀,由條尾開始刮就得,我成日都係咁打鱗0架!
    [版主回覆09/26/2008 15:47:00]我都知可以用刀呀,不過我把刀唔係咁利,我琴晚有試過,不過好難刮呀。。。反而用咗個去皮器仲快仲乾淨呀。。

    回覆刪除
  3. 可能你把刀問題啦! 因為我而家差唔多隔日就要起魚肉比靖悠做餸0既! 所以,我都係一刀走天涯0架!
    [版主回覆09/26/2008 16:57:00]我把真係好鈍嫁。。。。你就好啦。。

    回覆刪除
  4. 你咁鍾意整野食,快d去買過把刀啦,我就用開孖人牌0架!
    [版主回覆09/26/2008 23:47:00]孖人牌係好嘢嚟嫁喎...我都聽過呢個牌子呀, 係邊到買呀,同埋多數幾多錢呀...係咪真係好利嫁...

    回覆刪除
  5. 吉之島都好似有得賣,都要幾百蚊呀!

    回覆刪除
  6. 嘩, 條魚好大條, 我唔敢自己劏活魚架...... 依, 妳有個飯盒係鐵兜黎架??
    [版主回覆09/27/2008 20:49:00]係呀...鐵兜的係我的, 因為我公司有蒸爐及微波爐的...咁有蒸爐梗係用蒸嫁啦, 我唔鐘意微波爐嫁,我諗食得太多唔係咁好掛....所以我好彩囉公司有蒸爐. 而且蒸的,好食好多,因為唔會乾囉...
    我老公就無咁好啦...要食微波爐, 不過我都唔會用膠盒的,我改用咗玻璃比老公 lu. 因為啲膠用得多會變色同變型呀...
    所以而家我哋好多同事都改咗用玻璃或者帶鐵兜了

    回覆刪除
  7. 咁又幾好喎, 我地都唔鐘意食微波爐野, 覺得無益, 所以屋企只有焗爐, 但係番工就無計, 因為公司淨得微波爐.......
    [版主回覆09/28/2008 09:16:00]係囉...如果啲公司可以顧吓啲員工健康就好lu..焗爐好呀...我都係建議啲朋友買焗爐多過買微波爐...我以前媽咪到都只係得焗爐炸...而家就有兩個焗爐, 都有一個微波爐(呢個係我老公的阿哥的), 因為我呢間屋唔係我哋倆公婆的,係我老公的哥哥的. 所以一搬入嚟就巳經有個微波爐lu..

    回覆刪除