關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月30日 星期二

Master Offcie 的Karen要調走lu.....

 


 


一早就知道隔離Master Office的Karen要調走, 雖然我同佢識咗唔係好耐, 但係佢比我的第一個印象好深刻.


當我幾年前調入嚟高等法院呢到的時候, 咁我隔離就係Master Office, 所以每日我同隔離的同事都會係走廊出面都會踫口踫面的, 咁多數都會點頭打招呼.


不過, 好老實講有啲Judicial Clerk真係幾串嫁, 就算我主動同佢哋打招呼, 有啲都唔係幾睬我囉...心諗: 咩料呀...好高級呀, 對眼生係個'頭頂'到嫁.


我唔會形容為生係'額頭', 因為額頭都可以望到人, 但係頭頂就一定望唔到啦...


但係有好幾次, 我都會踫到Karen, 佢不單會同我打招呼, 有禮貌且仲有甜美的笑容, 好親切.你會feel到佢唔係扮嘢, 係真誠咁同你打招呼個種.


日子耐咗,我哋都有一齊傾吓,發覺呢個女仔好好.


其實我好鐘意呢個同事, 因為佢真係好心地, 人又好, 又靚女, 又有禮貌, 斯文, 每次見到佢又或者同佢傾幾句都覺得好舒服, 好親切.


雖然我唔係同佢共事, 但知道佢要調走都有啲唔捨得佢嫁...因為少咗位靚女比我望喎..哈哈....但點都好啦...佢調過去係acting的, 為咗前途我當然替佢開心啦, 所以係好嘢調走, 唔捨得佢走都無計了....


我只可以講, 可以係我的人生中,大家可以識到, 係大家的福氣, 雖然我同佢可能第日都有排唔會見到, 但係心到祝福佢咪得囉....而且有緣的話,我哋一定可以再見的.


點都好..祝佢去到新office事事順利, 開開心心!


 



無同佢食飯, 為由送上一個蛋糕比你啦.....


小小心意.....


 



2 則留言:

  1. 花師奶"正"!
    [版主回覆10/01/2008 22:18:00]係呀...我同呢個同事講, 花師奶係代表我, 呢個牌可以當書簽比佢留念的.

    回覆刪除
  2. 我都好同意你的睇法。
    就算同公司唔同部門,打個招呼都好閒。
    做人放開點,不要太計較,將來可能又再相逢。

    回覆刪除