關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月21日 星期日

蒜泥白肉(家庭版)

 


蒜泥白肉(家庭版)



蒜泥白肉


材料: (足夠四人份量)



五花腩肉---我買咗50元 (不要皮)


紅指天椒---2至3隻(切粒)


蒜頭---隨個人喜好 (切碎粒)


芫茜/蔥---1棵 (切碎) ß(今次我用咗蔥)


薑---1大舊(切碎)


 


醬汁料:


史雲生清雞湯---60ml


鎮江香醋---2至3湯匙


砂糖---適量


紹興酒---2蓋


生抽---適量


老抽---少許


胡椒粉---少許


麻油---少許


** 醬汁的份量,需要自行試味, 我自己都係咁做,


      所以以上的醬汁份量只係作一個參考.


 

做法: 


1. 五花腩肉去皮, 煲一煲水, 水滾後放入五花腩肉,


     蓋蓋煮滾, 水滾後熄火蓋蓋焗約5mins,


     然後再蓋蓋煮滾, 再熄火蓋蓋焗約5mins…


     重覆做以上步驟約5次, 煮熟後撈起



2. 將五花腩肉用凍水沖到凍為至, 抹乾,


    放入雪櫃下格雪3個鐘


    ** 一定要雪過才可以切到薄片.



我就用咗啲乾冰嚟浸舊五花腩,可以快啲凍.


 



3.切成薄片, 放上碟中排好



4. 將醬汁料調勻, 加入紅指天椒粒, 蒜粒, 芫茜/蔥碎, 薑碎


    撈勻,


 



5.  淋上白肉薄片上



6.  ~ 完成~蒜泥白肉



3 則留言:

  1. 嘩, 整得好靚喎, 但係咁大碟, 你地食得晒架lar?? 好似好多步驟咁, 妳真係好心機呢~~
    [版主回覆09/22/2008 11:35:00]梗係食唔哂啦。。。。食淨咗四分一多少少囉。。。
    其實唔多步驟嫁, 我都係見佢幾容易先整炸。。

    回覆刪除
  2. 我都有整過 加埋"花椒油" 香好多呢~

    回覆刪除
  3. 我都有整過 加埋"花椒油" 香好多呢~
    [版主回覆09/22/2008 11:48:00]係咩。。。。咁請 問你的汁點整 呀。。。。

    回覆刪除