關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月13日 星期六

超級好友慶牛一

   



2008年9月12日星期五


 


一班好友為我慶祝牛一,


今次我擇咗係灣仔的'生記飯店'到食牛一飯,


好耐都無去呢到食飯了, 要幫趁吓先.


真係無擇錯了,


因為呢到啲餸菜水準真係一流.


全晚樣樣都好味,唔會好似有時去啲酒樓到,


梗係有一兩樣係無咁好食的.


所以大家都食到讚唔停口,食唔停得手了.



 



 


今年'經理'無整生日蛋糕比我呀,


因為佢前一晚為咗整奶皇月餅送比我哋,


所以就無時間整蛋糕比我lu,


變咗用'迷你奶皇月餅'做咗我今年的生日蛋糕了.


'蕉蕉'仲提番起有一年為我慶祝生日,


都係用月餅代替嫁.



 



 


另外,'經理'有個新綽號了,


就係 ----- 荷媽.


點解咁叫,因為佢係姓何,又做咗人阿媽,


而佢個女都係咁叫佢,


所以我哋會叫佢做荷媽了.


當晚荷媽仲講爛gag添...真係爛到爆呀!


荷媽你係得的!

Laughing 1



仲有, 'ivy'姐都有個新綽號喎,


就係 -----忽必烈.


點解咁叫呢,咪就係佢初初嚟到生記,


鬼哂咁嘈話好熱呀,好熱呀,


要開大啲冷氣,


跟住食食吓,又話好凍呀,好凍呀,


咁我咪話鬼佢囉: 你都好鬼煩喎, 忽冷忽熱.


跟住佢就自己講 : 係囉,忽冷忽熱,忽必烈.


其實係佢自己講嫁.

Crazy


所以佢就叫咗做'忽必烈'了.


 









2 則留言:

  1. 嘩! 真係羨慕死人啦, 有咁多好朋友同你慶祝生日, 恭喜! 恭喜!
    [版主回覆09/15/2008 12:00:00]你咪一樣有好多好友......

    回覆刪除
  2. 生記d餸真係好正呀! 我覺得最正係上湯浸豬潤,d豬潤勁厚,啱啱熟,超正!
    [版主回覆09/16/2008 17:33:00]係呀。。。好正呀,我哋一定要請哥哥請我哋去一餐先,或者收半價都好呀。。

    回覆刪除