關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月9日 星期二

香蕉朱古力/Oreo軟芝士蛋糕

 


今次整咗新口味的蛋糕,


睇到有位blog友整咗,就試吓整啦.


blog友用咗Oreo餅乾碎,


但我懶,用咗朱古力餅乾碎.


 



 


香蕉朱古力/Oreo軟芝士蛋糕



 


材料:(6吋模)


~餅底~


(1)  朱古力餅乾碎


               或 


          Oreo餅乾碎(唔要佢中間d白色cream) ~ 60g


(2)  無鹽牛油溶液~30g


 


香蕉朱古力/Oreo芝




  • 忌廉芝士~145g


  • 砂糖~55g


  • 淡忌廉~145g


  • 牛奶~45g


  • 朱古力/Oreo餅碎~40g


  • 香蕉蓉~130g (用攪拌機打成蓉)


  • 魚膠粉~7g


  • 凍開水~35g (用作開魚膠粉)(不是冰水)

做法:


(1) 將朱古力/Oreo餅乾整碎, 加入溶牛油拌勻.



(2) 拌勻後,放入模具內壓實,放在雪櫃內備用.



(3) 用電動打蛋器以慢速,將忌廉打至七成企身,


      放入雪櫃內備用.



(4) 用電動打蛋器以慢速將忌廉芝士打軟,


      然後分兩次加入砂糖,打勻



(5) 加入牛奶,用電動打蛋器以慢速打勻



(6) 加入香蕉蓉,用膠刮輕輕拌勻




(7) 加入40g朱古力/Oreo餅碎,用膠刮輕輕拌勻



(8) 再拌入之前巳打起的忌廉, 輕輕拌勻,


      及加入魚膠水, 拌勻



(9) 將混合物倒入蛋糕模內,輕輕敲幾吓,


      放入雪櫃雪2-3小時



(10) 裝飾,即成



3 則留言:

  1. 嘻, 我都睇過呢個蛋糕, 都諗過整黎試下, 但係好似話會好漏, 所以我一直唔敢整, 妳食左認為點呀?? 好味嗎??

    回覆刪除
  2. 食完會唔會肥幾磅?

    回覆刪除
  3. 正呀..呢個我都好鍾意,,,哈哈

    回覆刪除