關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月10日 星期三

無啦啦放咗半日假+與好友Alice為我慶祝生日

 


  


今日係自己生日呀,同自己講句Happy Birthday先...


希望我的多年願望快啲實現就好lu.


咁又細一年同靚一年了...


今日我真係生日大哂了....連工都無返,


不過只係上午..


今朝超攪笑啦,訓訓吓醒咗,


起身望吓個鬧鐘....oh no....


巳經係早上八點幾,oh my god, 點好呢?


唔上唔落咁..


返又唔係,唔返又唔係,


咁到最後,當然係決定唔返啦,


咪唯有打番公司請半日假囉....


真係超級懶訓豬lu..


 



 


琴晚好友Alice為我做生日,


請了我去Dan Ryan's Chigago Grill食飯,


呢排食得太多中餐了, 所以琴晚就約咗食西餐lu..


由於係美國餐廳, 食物的份量會比較大,


而我哋只得兩個人,


所以只係要咗兩樣嘢都好飽了..


 



 


呢個cake好好味,好鬆軟同埋啲果仁好好味呀...

....



白汁蒜茸雞肉通粉



半份燒豬仔骨--唔肥又好味



 




最後, Alice送了個好實用的袋比我做生日禮物, 謝謝您呀!




7 則留言:

  1. 生日快樂呀~~
    呢餐唔錯呢, 我果日同alice食飯都無影相添~~  可能我都仲係唔係好慣一路食飯一路拎住個相機影咁....
    仲有呀, 多謝妳個月餅呀~~我地會分黎食啦~~哈哈~~中秋節快樂!!
     

    回覆刪除
  2. 生日快樂!!
    得閒來我blog分享下吖~
     
    我以前好肥架, 減左25磅後, 改善左鼻敏感, 勁開心!!!
    http://hk.myblog.yahoo.com/iamchloeng/article?mid=1832

    回覆刪除
  3. HAPPY BIRTHDAY~~(你同我媽咪同一日生日) 係咪榮少12點後同你做d神秘慶祝活動,所以搞到唔知醒呢. 去Dan Ryan點可以唔試佢個hamburger架,好出名~好正架~ Chi c ago~
    [版主回覆09/11/2008 19:22:00]咁同伯母講句:生日快樂!
    唔我唔鐘意晚上食hamburger嫁....下次先試啦....

    回覆刪除
  4. 生日快樂! 祝妳每日都開開心心,幸福滿溢!
    [版主回覆09/11/2008 19:23:00]謝謝您啦.....你都係呀....日日都開心.事事順利...

    回覆刪除
  5. Happy Birthday....
     

    回覆刪除
  6. 唔使咁客氣啦, 好姊妹~~  只要你喜歡就好啦...........
    再一次講聲 Happy Birthday

    回覆刪除
  7. 係喎~昨日是妳生日,生日快樂呀~
    開開心心!
     

    回覆刪除