關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月11日 星期四

生日多驚喜

      



2008年9月11日


今日生日,上文提要無啦啦放咗半日假。。


哈哈。。中午梗係要返工啦,


因為公司的Court Interpreter 同事好好呀,


一早約咗我正日中午食lunch

Hungry


為我慶祝生日,


佢哋真係好好,其實我有啲唔好意思嫁,


要佢哋咁破費。


不過咁,佢哋咁有心,佢哋約我時,


我都一口答應,都費事咁老套囉,講埋哂啲:


唔好咁客氣啦。。呢啲咁的說話。


所以呢我就琴晚同Alice食飯前,


為咗表達我對佢哋的謝意,


就去搜獲啲小禮物嚟送比佢哋囉!


到咗食飯了,大家飲杯

02df70c7.gif


嘻嘻。。我就話人齊了,


我有禮物送比大家,佢哋都好驚喜呀,


你生日呀,點解會係你送禮物比我哋嫁,


我就話了。。。邊個話生日嗰位唔可以送禮物嫁,


生日之星都可以送禮物比人嫁啫。


而且我好開心呀,可以送禮物比人,


仲開心過收禮物呀。


小小心意,我都係想多謝大家,


你哋有心,我都有心嫲。


最緊要大家開心就得啦。。。


(而且我都好鬼耐無行街買嘢 lu,咪當比個機會我囉!)




食完中午飯,齊齊返公司了,


嘩。。超驚喜呀。。。


收花喎。。。我。。。收花呀。。


大大束鮮花,好靚,好香花味,


攪到啲同事及隔離section啲同事都走咗過嚟八卦,


係咁問我係邊個送的?

~


我都未答又未知,佢哋就你一言我一語,


一定係老公送啦,我咪好鬼馬咁答,


睇吓邊位honey送先。


 


成村人牛咁眼咁‘昅’住我打開張咭,


好心急想知係邊個送比我的,


我一打開一睇。。。呵呵。。超suprise呀,


原來係。。。原來係。。。好友‘叻叻’呀!


我都以為係我老公送喎。。。哈。。


呢位‘叻叻’呀,真係比佢嚇親呀,


成鬼日都咁多主意,


好開心呀,呢紮花好靚,真係好大紮呀!


主花為繡球花,蒽花,粉月尾,襯花為海星及雪山





 



叻叻’太破費了吓。。(想鬧你,又鬧唔落

Doofus


其實佢較早前巳經送咗生日禮物比我嫁啦,


跟住早幾日又送咗個頭飾比我,


都未算呀,第二日又買咗對耳環比我,


今日呢又食飯,而家呢仲離譜


仲送埋花,


其實聽晚另外一堆friend同我食生日飯,


都有佢份嫁。。。你哋話啦。。。


邊有啲咁的朋友呀!

Best Friends


但係我好多謝‘叻叻’嫁,我好開心好開心。。


Thank You


千萬個開心,驚喜,感動,興奮。


呢個妹仔真係抵我執佢番嚟斬柴。


呢吓真係‘妹仔大過主人婆’了。


原來佢平時慳慳埋埋呢,


就比我呢個少奶咁大的刺激,


梗係想我唔再叫佢斬柴,調佢做管家啦,


想收賣我,諗諗先!hahahahahaha......



阿榮少爺知道咗呢位妹仔咁大禮,


跟住就講了:好彩我知‘叻叻’係女人啫,


又好彩我知‘叻叻’係鐘意男人,


重好彩的係我知‘叻叻‘係唔鐘意女人添,


如果唔係點攪呀!


哈哈。。我一邊聽一邊係咁笑。。



今年的生日好開心呀。。。


好多謝你哋為我慶祝生日,


呢年又係一個好難忘的生日,


再次多謝大家啊!


thgif_icon324.gif image by v0327


Thank you so so so so so so so so much!



5 則留言:

  1. 大大束鮮花好靚呀~
    [版主回覆09/14/2008 14:05:00]哈哈...多謝你呀....

    回覆刪除
  2. 我第一次在好朋友的blog回應,很amazing呢!
    少奶,若然你和少爺升我做管家就好了!最多日後我嫁到老公,我叫他也入贅少爺家,哈哈!
    Really, being your friend is one of my biggest blessings.  大家心照啦!  
    [版主回覆09/17/2008 09:30:00]嘩。你終於可以係我個BLOG到回應了,超HAPPY呀。。。
    升你做管家呀。。。其實你都好夠資格嫁啦,等我同少爺再觀察吓你的表現先。。YEAH!
    真係好感謝您啊!客氣說話唔講咁多,講你話事:大家心照啦!

    回覆刪除
  3. 叻叻真係令人有好多驚喜呀! 你又點會估得到,同你食生日食飯既我哋,都會有禮物收先得0架! 叻叻真係估你唔到呀,點都好多謝你呀!
    [版主回覆09/16/2008 17:31:00]YEAH, 超級多謝大家啊。。。

    回覆刪除
  4. 生日快樂! 雖然遲咗少少........
            
    [版主回覆09/23/2008 19:42:00]謝謝你呀.....有心唔怕遲呀嫲...哈哈.....
    有時間大家交流吓啦....

    回覆刪除
  5. 有心唔怕遲, 我都祝你開開心心, 生日快樂.......

    回覆刪除