關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月15日 星期一

蕃茄牛肉及蒜蓉炒翠玉瓜

 



終於煮飯了,因為最近要食生日飯,成日都約咗人,


今日休息一天, 可以煮飯仔lu,


不過呢排天氣太熱,都攪到無咩謂口,


都唔知煮咩餸好...


諗咗好耐, 都係想食啲酸酸地的餸,


就諗到煮蕃茄了.


 



蕃茄牛肉                 及            蒜蓉炒翠玉瓜



 



蕃茄牛肉


材料 :
1- 牛肉1磅左右, 切片 (我買咗20元)
2- 蕃茄2-3個, 切件
3- 中型洋蔥1個, 切絲 (今次無用到)
4- 紅蔥頭1粒, 切粒
5- 蒜蓉2湯匙


汁料 :
1- 茄汁約 2 湯匙
2- 茄糕約 4 湯匙
3- 水, 適量
4- 鹽, 適量
5- 糖, 適量


做法
:
1- 牛肉用基本野醃一醃(除左鹽) 15 分鐘



2- 快火落油起鑊, 爆香蒜片至金黃, 落牛肉, 炒至7成熟


(即係外面無紅, 但入面仲有少少生), 盛起備用



3- 快火落油起鑊, 爆香洋蔥絲, 落少許鹽炒至軟身,


加入一半蕃茄和, 汁料, 攪勻, 調好味



4- 當汁料滾起, 加入餘下蕃茄和牛肉兜勻即成


 


貼士:


1- 牛肉記得唔好落鹽呀, 講左好多次鹽會令肉質變韌
2- 汁料唔好煮太耐, 否則無晒d酸味, 得過甜字
3- 汁料口味要自己調整, 要甜一點就加糖多些, 要酸一點就加鹽多些
4- 汁杰度隨自己喜好調整, 要稀一點, 加多點水


另外,味道要做到比較港式, 就要用茄汁, o急汁, 蠔油, 同糖, 味道偏甜,


如果係西式, 則可以改用茄糕, 茄汁, 香草, 味道偏酸


 


2 則留言:

  1. 呵呵, 我放左假三日, 都真係放假, 連飯都無煮呢.....妳呢餐又簡單又好味呢

    回覆刪除