關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月20日 星期六

星期六之煮

      


今日好懶呀....亦都好爽呀..今日不用上班, 阿榮老公要上班, 我一訓就訓到中午十二點幾了,起身之後, 睇吓電視, 上吓網,然後呢...因為奶奶嗰日食完我整的醉鴨舌,原來佢第二日買咗兩pack鴨舌比我,佢臨番屋企前,講咗比我知,叫我有時間整比佢喎...(奶奶真古惑呀....買埋材料,想唔整都唔得啦.....呵呵)

Rocking Happy


所以就整咗醉鴨舌比奶奶了.然後就搵吓屋企有咩餸啦, 諗住等阿榮老公放咗工,一返嚟就有飯食了.有菜心, 有魚, 有雞翼 (全部都係老爺同奶奶買的), 好了, 咁就開始整啦..


中午


蒸魚及灼菜心



 


嘩, 食完飯, 無咩做, 抖咗一陣, 好想訓覺呀...就訓咗覺lu....一訓就訓到五點半 lu....哈哈...跟住先起身,陪老公睇吓電視, 沖澡..又開始煮晚餐了...


頭先煎雞翼時, 煎煎吓我出咗去玩電腦, 返轉頭一睇, 吓...啲雞翼燶咗, 我一見到就同阿榮老公講, 有無攪錯呀,明知煎緊雞翼, 老婆出咗去,都要幫吓眼睇吓嫁. 我一鬧完佢之後,就發咗脾氣仔出咗去.....跟住我就入番去搵老公啦, 見到阿榮老公將啲燶咗的部份逐隻逐隻剪走佢, 我就同老公講, 發咗脾氣仔添, 明明係我自己唔啱, 仲要鬧你....跟住老公就話了: 咩你有發脾氣仔咩?? 老公就當好似無事發生咁.....呵呵....

Way Too Happy


 


晚餐


蒜蓉炒菜心及翠玉瓜  及 煎煮雞翼



 


自從跟咗阿榮老公之後,就淨係識得訓覺呀!


太可惡了!

Electric


3 則留言:

  1. 我地琴日又係食雞翼呀~~妳個阿榮老公真係好到爆, 比妳發完脾氣仔都仲當無事~~嘻嘻~~
    [版主回覆09/21/2008 15:08:00]一時時啦...有時佢都會嬲我嫁.....睇吓佢心情啦...

    回覆刪除
  2. 哈哈...估唔到你都會發脾氣...唔似..
    [版主回覆09/21/2008 16:06:00]會啦....我會發脾氣嫁...對住你就更係唔會啦...其實我啲脾氣以前勁唔好呀...近呢幾年人大咗, 轉變咗好多lu, 無以前咁容易囉...

    回覆刪除
  3. 雞翼你哋唔係唔要雞皮咩? 雞皮燶咗,都唔怕啦!

    回覆刪除