關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月17日 星期三

奶奶玩煮飯仔

2162rh5.gif image by coldice111

 

呢兩日超爽,超舒服呀,因為奶奶連續放兩日,

佢話不如佢入嚟我到煮飯喎
Brewing
,

我聽到梗係話'好'啦,

唔駛煮,唔駛買,唔駛洗喎.....

總之就咩都唔駛做啦,淨係等食
Feed Me
....太好了.

 

最高享受

 


 

所以連續兩日家姐同阿哥佢哋都有嚟一齊食飯,

但老爺就唔肯嚟呀 (可能老爺怕羞啊),

奶奶成日都話佢唔識煮,但係我就覺得唔係囉,

我覺得好好味呀.....
Chef

 

而家就睇吓奶奶煮咩先:


 

2008年9月16日星期二

 

灼莧菜

煎紅衫魚

甜麵豉蒸魚頭

醉鴨舌

飯後生果-柚子

 


 

嗱...我都有作為嫁,都唔係白食嫁,

我早一晚整定咗個冷盤----醉鴨舌

 

食到奶奶,老公,阿哥,家姐佢哋唔停啊..

係咁話好味,好味...

 

 


 


 


2008年9月17日星期三

 

 

灼莧菜+菜心

老爺醃的,奶奶煎的雞翼

煎紅衫魚+馬頭魚

薑蔥蒸豬腰

飯後生果-照舊係柚子

 


 



 


係到謝謝奶奶啊...休息兩天都要你過嚟煮飯仔,


奶奶真係好呀,我不但不用煮, 不用洗碗,


Cooking Dinner
          
Washing Dishes
     


仲不用執枱. 而且,奶奶幫我洗咗個廚房好多嘢啊.


奶奶見到我哋個抽油煙機壞壞哋,


佢話想買部新的,


仲叫阿老公呢個星期日,


有時間睇吓可唔可以拆走部舊的,


因為奶奶想買新的抽油煙機前,


幫我哋抺好個廚房先裝部新喎,


呢啲奶奶係邊到搵呢?


我真係覺得自己真係好幸運同幸褔,


我會好好珍惜,好好孝順奶奶的.


謝謝奶奶!


Thanks Again

3 則留言:

  1. 你們兩家人都是很有福報的,因為你們都懂得惜福,恭喜恭喜!
    I wish I could taste the delicious dishes that your adorable mother-in-law prepared.  Yummy yummy!

    回覆刪除
  2. 妳呢個奶奶真係好好, 好錫你地喎....
    [版主回覆09/18/2008 09:51:00]係呀,我哋雙方父母其實真係好好的,無要求啲仔女要做啲咩,更加唔會煩我哋,又唔唔會麻麻煩煩,囉囉唆唆。
    所以我哋攪結婚時,我同阿榮老公都好舒服嫁,佢哋唔會話要點,個樣又要點,完全比哂啲自由我哋。
    老爺好好嫁,有時佢會幫我買定啲餸,放係雪櫃,等我放工做少啲。我媽咪又係,通常一個星期都會嚟兩日,幫我煲吓湯,整定啲餸囉。。。。
    所以有時係到諗,住近啲佢哋真係好好嫁。

    回覆刪除
  3. 真係好好呢, 好羨慕呀~~
    我奶奶其實都無乜野, 佢買日用品都會預我地一份架, 只係我地住得唔近呢~
    [版主回覆09/18/2008 10:56:00]住唔近咪休息的時候多啲返去食飯睇吓去老人家囉!
    所以話呢,媳婦同奶奶都係分開住好,相見好,同住難啊!

    回覆刪除