關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月13日 星期六

老公給我的生日大驚喜

        


    


嘩嘩嘩。。。勁開心,勁興奮。。勁冧呀。。。


唔好意思呀,各位。。


真係要係咁多位面前同阿榮老公講:


Heart Glasses
我愛死你了 
Kisses


今年的生日,


沒有你送的鮮花,


Bouquet


沒有浪漫的燭光晚餐,


Candlelight Dinner


沒有特別的節目,


Let's See A Movie


只有。。平淡又溫馨。。但又帶點驚喜的生日。

Surprise


於9月10日,時鐘搭正淩晨12點,


即係到咗我的生日,


你考妙地如常的叫我:老婆,夜啦吓,


要上床訓啦,聽日要返工仔嫁。。。


我又沒有覺得不妥,如常答你:


得啦,得啦,攪埋少少嘢就訓了。


到我真係如常的上床準備睡覺時,


嗯。。。咩嚟嫁。。咁硬的。。


一打開張被。。。


呵呵呵。。。原來你好古惑呀,


收埋咗份生日禮物比我,

Dating


睇真啲。。。係咩嚟嫁。。


係一部我好鐘意的手提電話。。


Call Me


各位,我終於有新手機用了。


(唔好再話我out了吓...)


 



 


老公知我淨係like摺機,


但係我諗除咗日本有靚摺機之外,


想係香港搵呀...都唔駛諗了.


我知老公平時唔出聲,不過佢好留意啲摺機款的,


有時旺角先達廣場會有啲水機摺機,


不過,太貴啦,而且仲要用唔到中文,


阿榮都有諗過買比我嫁,佢話貴啲都無所謂,


最緊要我鐘意.


不過,我都同佢講,用唔到中文好難攪,


都係算數lu...


較早前,無意中知道'三星'出咗呢部手機,


好鬼似iPod的, 八卦睇吓,真係好靚喎,


而且價錢又合理,


 (不過對於我嚟講都覺得好貴,


我對手提的價值觀只係覺得千幾到二千就夠了.)


所以都係諗吓先啦..


呵呵...而家唔駛諗了,因為阿榮老公送咗比我lu,


幾貴都無關係lu.....

Roll


 



 


個'芒'勁大呀...超like...


而且多function, 有齊我想要的嘢,


最like的係個相機成500萬,而且啲相仲好靚添.



 


阿榮老公, 真係唔講得笑,


 真係愛爆你呀! 
Falling In Love




5 則留言:

  1. 生日快樂 + 中秋節快樂!!! 真係一個好開心既生日呀!! 好 sweet 呀!!
    [版主回覆09/15/2008 11:59:00]係呀,勁開心呀...

    回覆刪除
  2. 有新機用~部機好正呀~可以影好多靚相了
    [版主回覆09/15/2008 11:58:00]係呀...勁正呀...我都要搵你影相呀,因為做來電顯示呀..

    回覆刪除
  3. 生日快樂呀!部機真係好正喎!

    回覆刪除
  4. 好壞啊~居然係張床放d又硬,又熱(功能開得耐會熱)同會震(震機)ge野送俾你...... 你個隻係咪香檳金色?我都諗緊換唔換呢部機orSharp SX862
    [版主回覆09/16/2008 17:28:00]Sharp都係我好愛的牌子啊。。。但係佢成日都好貴,而啲功能又唔係話好勁,其實唔抵用,但個外型就真係正囉。所以我都好LIKE Sharp。
    但係今次我就覺得‘三星’呢部抵買抵用,無論外型,勁能及價錢都好合理呀。 你都不妨考慮吓啦。
    係呀,我呢部係香檳金色,我哋就覺得呢個色最好睇。

    回覆刪除
  5. 嘩!真係好驚喜呀!你就好啦!你老公叫阿榮,我 HONEY 又叫阿榮,但係呢佢從來都未試過俾驚喜我 o架!不過真係好替高興,阿榮真係對你好好,好令人羡慕。
    [版主回覆09/17/2008 09:25:00]唔駛 羡慕我呀,佢激我時你唔知唔見啫。。
    阿榮都唔係啲好浪漫同成日攪驚喜的人嚟的,一時時啦!
    我有啲朋友的老公或者男朋友仲正呀。。。哈哈。
    有無驚喜唔緊要,最重要係佢對自己好,對屋企人好,事事為自己,關心自己同埋係好仔,好人就夠啦。。係咪先。
    驚喜的嘢,睇吓你點睇嫁啫!

    回覆刪除