關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月19日 星期五

我的想法

  


Birthday Banner


今年的生日,有種特別的想法,


就係你哋有無發覺到


每逢生日你哋都會同朋友, 男朋友或者老公慶祝呢?


好少話會同家人慶祝.



今年我唔知點解咁諗:


生日嗰日,我同老公講,


其實我哋生日當天,應該係同爸爸及媽媽渡過先啱,


因為佢哋我哋先會係生日呢日出世,


尤其係媽咪, 媽咪係最辛苦的,


由媽咪知道自己有bb的一刻,


直到出世的一刻, 當中的過程,


我諗要做過媽咪的人就知了,


當中,有開心,有甜,有辛苦, 有擔心,


所以我今年同自己講,


由下年開始, 每逢生日都會同媽咪慶祝,


同媽咪食餐勁的,玩到顛的....


亦都要同媽咪講多謝,


多謝您帶我到呢個世界,


多謝您一直以來的照顧.


多謝您給我的一切!


2 則留言:

  1. 我阿媽同我講呀,話我生日 o個日,其實最辛苦 o既就係佢,生日應該係要同佢慶祝喎!所以由我出 o黎做 o野開始,每一年生日 o既正日,我都會同佢飲茶,正所謂冇佢,邊到會有我呀!而我又點可以識到咁多好朋友呢?所以生日一定要同媽咪慶祝。
    [版主回覆09/20/2008 19:40:00]咁你好好呀...我而家先有咁的想法啊.....不過有心唔怕遲啦...

    回覆刪除
  2. You're right.  People often forget their parents.  That's very good of you that you have this idea.
    I've been treating my parents to big dinners on my b-days since 7 or 8 years ago.  You know what?  They were very touched and appreciated it.
    I'm sure your mama will be super happy. 
    [版主回覆09/21/2008 16:11:00]原來你都係咁樣做嫁....嘩....你真係好好呀...好彩有心唔怕遲呢>..

    回覆刪除