關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月13日 星期六

我的生日禮物

     



今年超級大豐收啊!


收到好多好驚喜的生日禮物,


真係要多謝哂大家.


 



我的boss - Mr. Benny Hon


好開心, 9月9日返工, 一返到嚟,


嘩....Benny先生就送咗條Swarovski的頸錬比我,


韓生出錢, 咁韓太就出力,


好多謝韓生韓太的心意.


Many Many Thanks... 

Thank You
 


第二日我就即刻帶咗lu...好清又閃,好好襯嫁.




May 姐 - 我知佢唔like我咁叫佢的...


阿May送咗個Precious Moments的九月份公仔比我..


我好鐘意Precious Moments的嘢嫁....


多謝您呀!

thgif_icon324.gif image by v0327



 


 


'叻叻' 呢個唔駛講啦...超級多禮物啊..


多到都唔知'叻叻'知唔知自己送咗咩比我呢?


億萬個多謝您呀...千萬都唔夠,要億萬呀...







多謝超級靚畫皇- Winnie Wan


繼結婚後,我再次收到由Winnie親手畫的Q版人像畫..


今次係張生日咭嚟的...


太好了, 因為我好鐘意你畫的畫呀...


多謝Winnie! 



 



 


多謝Stella送贈的novel - PS I Love U.


知我愛上看英文小說,


送上我其中一本好鐘意但又未買的novel比我,


我好鐘意...謝謝您呀!



 



 


多謝好友GiGi送的Nu Skin的 exfoliant scrub



Clara Ho送的Skin Food  -


Peppermint Pore Diet Mask Peel off  


and    Kiwi Yogurt Mask


非常實用,因為我正好沒有這幾類的護膚品啊


超級多謝兩位靚女.....

Great



 



 


多謝Amy 仔,


嘩....係...係....Chanel的限量版Eye Shadow呀!


連個packing都高貴過人, 超喜歡啊!


Thank you so much!

Way Too Happy




 



 


多謝好同事- Mesa 姐姐

 

送咗一罐由陳意齋出品的無糖杏仁霜,

 

有益兼好味!
Yes

 

 


 

 


 

最後,仲有我
Mom
的生日大利是啊!

 

謝謝媽咪!

 

 


 

 



2 則留言:

  1. 唔唔唔................................眼紅中、           
    紅紅紅................................羨慕中、
    羨羨羨................................妒忌中、
    妒妒妒................................噯,算了吧! 各有前恩莫羨人。
    祝生日快樂,心想事成。
             
    [版主回覆09/16/2008 17:23:00]嘩,經理。。唔係。。。應該係荷媽先啱。
    你好勁呀。。。啲公仔好得意喎,咁叻的識得搵啲公仔。。

    回覆刪除
  2. PM_ Precious Moments2009年2月17日 晚上9:47

    Halo,
    ^-^ .
    We are the only one who sell the different Brand-New Precious Moments figurines & promote the " Precious Moments " on internet in Asia.
    Please visit : http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/booth/pm_precious_moments
    Best wishes,
    PM_
    ( H.K )

    回覆刪除