關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月3日 星期三

粒粒士多啤梨慕絲蛋糕


原本呢個蛋糕應該係星期一晚整的,


點知當想整的時候,


發現盒cream變壞咗呀.....


無辦法啦....為有琴晚整囉..


食完飯,睇完'家好月圓'就開工了.....


不過,呢款蛋糕好容易做的,


所以好快就攪掂了...


 



材料:


全蛋1隻、砂糖35g、士多啤梨蓉105g、淡忌廉120g、魚膠粉7g、士多啤梨粒25g/隨意



做法:


以電動打蛋器將全蛋及砂糖打起至淡黃色,



加入士多啤梨蓉,攪勻成士多啤梨漿~



以電動打蛋器將淡忌廉打至7-8成企身,加入士多啤梨漿,以膠刮攪勻,再加入已座溶魚膠液攪勻成士多啤梨慕絲~



倒一半士多啤梨慕絲進凍餅模內,平均地鋪上士多啤梨粒~



再倒入餘下的士多啤梨慕絲,抹平,拿起餅模往桌上輕敲兩下~



放入雪櫃約3小時,取出後隨意加上裝飾即可~


哈哈.....我一次過做咗兩個呀....







1 則留言:

  1. 妳真係好有心機呢, 個蛋糕好靚, 我通常放工都唔會有心機整cake, 整親多數係weekend呢
    [版主回覆09/04/2008 09:32:00]因為好多時我都會整返去同啲同事分享呀。。。而且剛巧我的好同事的囡囡生日嫲。。。。
    我以前未結婚時,差不多隔天就做呀。。後來結咗婚之後,我就無整了。。。成鬼日比啲朋友同同事‘炸型’呀,成鬼日嘈我唔整。。。
    呢排有MOOD就開始整番了。。。。

    回覆刪除