關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月17日 星期三

醉鴨舌

 



醉鴨舌食譜:


 


材料:鴨舌2 包


汁料:醉雞汁1支


                    玫瑰露酒2湯匙


                  花雕酒3湯匙


預備:冰水一兜


 


做法:


(1) 先將鴨舌洗乾淨


(2) 然後煲滾水及加薑片,把鴨舌灼5-8分鐘


(3) 灼後取出放入冰水中冷卻


       (用冰水冷卻可令鴨舌爽口)


(4) 把冷卻的鴨舌, 淨乾水份


(5) 最後放入汁料中,放入雪櫃雪至過夜即成


(汁料最好剛剛蓋過鴨舌面)


 


** 其間可試下味,如發覺唔夠醉可再加花雕酒~


**用剩的汁料可再用黎再浸,不用浪費.


1 則留言:

  1. 呢個唔錯喎, 用黎浸雞翼得唔得架?鴨舌我驚老公唔食呢
    [版主回覆09/18/2008 10:57:00]得呀,得呀,可以轉用雞翼嫁。。。一樣好味,同夠酒味呀

    回覆刪除