關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月20日 星期六

Tap遊戲

其實好早前巳收到阿恩比我呢個tap的遊戲, 不過,因為要答問題, 而又沒有時間,一拖就拖到而家lu....


遊戲規則如下:
被點中名的朋友請像我一樣回答所有問題,並發一篇BLOG在自己的網誌上!

回答之前,請刪除一條你不喜歡的問題,另出一條問題代替。

完成後,再點另外10個人繼續遊戲,並到這10個人的BLOG留言通知對方
 
被點名者不得拒絕回答問題,不完成遊戲的人,會是一個無義氣的人

 

* * *


1)你自己的最大缺點?

長氣


2)你宜家個心最想做但又做唔到?

好想同阿榮老公有一間dream house

 

3)到目前為止,有咩令你最覺得自豪?

有一位好媽咪, 爸b,好老公, 好老爺同好奶奶


4)你最想去旅行的地方是哪裡?

摩洛哥, 俄羅斯及東歐etc


5)現在最想做乜野?

去旅行

 

6)你最唔想見到啲乜野?

唔開心的事囉


 

7)你的人生觀?

知足常樂

 

8)人生中,最快樂嘅一件事?

暫時會係可以搵到好老公

9)如果現在給你三個願望 ,你會有什麼願望 ?

1.雙方屋企及我所有好朋友都身體健康

2.家好月圓

3.雙方屋企及我所有好朋友都事事如意


10 )曾到過那些地方旅遊?

中國、台灣、日本、泰國、 韓國、新加坡、

馬來西亞、 菲律賓、沙巴、葡萄牙、 西班牙、

英國

 

10個人,接捧 PLEASE~~


Nat Nat, Alice, Iris, Mandy, Hing, Fiona, Jordy, Vicky, Irene and Da Da

1 則留言:

  1. 呵呵~我有份~
    [版主回覆09/21/2008 18:47:00]係呀....快啲玩啦

    回覆刪除