關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年9月6日 星期六

中秋月餅之約會

 



一年一度的中秋節又到了,


梗係要整月餅啦,


個幾月前約好咗幾位姊妹,


一齊到'經理'師父屋企到整月餅,


嘩咁快就到咗呢一日了....8月31日星期日


中午一點正開始, 大家分工合作,


一個量份量,一個包餡,一個包餅皮,一個入模,


一個睇爐火,一個做攝記兼打雜(呢個咪係我!)


(由於我係師姐,因為我巳經跟師父學過,


所以我大部份只係做攝記)


大家一邊整一邊談天說地.....


整呀整呀.....中途大家又攰又肚餓...


'經理'師父又要煮公仔面比我哋醫肚,食完又開工了...


不知不覺....望吓個鐘....巳經係晚上九點了...


足足整咗九個鐘呀......



(我哋就好似返咗工廠咁了.....由朝做到晚啊!無停過手嫁.)


但係我哋好興奮...因為諗到係自己親手做的月餅....


幾辛苦都值得的




 


如想觀看有關製作月餅過程,請click這裡


 




3 則留言:

  1. 蕭記月餅老闆娘,你個包裝工唔記得寫"食用日期"...等唔等到中秋先食呀? (佢d腳毛會唔會都入左袋,下年記住要佢修左先請佢)
    [版主回覆09/07/2008 07:25:00]哈哈......因為蕭記月餅無防腐劑,所以要呢幾日食咗佢了...等唔到中秋節了...

    回覆刪除
  2. 嘩 ,好勁呀你地, 啲廸士尼造型月餅好cutie啊!
    [版主回覆09/08/2008 12:39:00]謝謝您的讚賞啊.....

    回覆刪除
  3. 蕭記月餅整得好靚, 造型又cute, 一定好好味者....
    [版主回覆09/08/2008 12:40:00]都真係幾ok嫁.....唔係太甜....哈哈.

    回覆刪除