關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月31日 星期四

我的2009

我的2009


 


2008年因為無時間, 所以一直好想將每年所發生的事記下來


都無做到. 今年2009年了, 時間過得好快, 快到我都唔想咁快, 因為太多太多嘢我都仲未完成, 亦都好多事我都處理好. 不過, 時間係唔會等人的, 只有反思自己做事太慢.



2008年年尾至2009年9月


媽咪證實患有乳癌, 亦作出適當的治療, 雖然當中大家都好唔開心, 亦都好驚, 不過到咗最後, 因為一家人努力, 樂觀, 朋友的支時, 祝福, 媽咪到最後都捱過咗呢一次的難關.


亦都因為媽咪患癌, 令到阿哥有所改變, 起碼開始懂得關心家人, 當然都係未合格啦, 不過阿哥有少少改變, 巳經令到媽咪及我開心到屎了, 希望來年阿哥進步多啲, 就好了.


亦都因為媽咪的病, 令到我又成長咗, 睇嘢唔同咗, 心態又唔同咗, 更加令到我覺得要珍惜現時所擁有的一切.


2009年3月


踏出咗人生第一步...就係由多年的長捲髮look, 變成短頭髮, 之後仲變成短直look添.


仲有就係做咗一件叫做 '321'的事件, 係好有意義的.


2009年4月


阿哥一直以來都唔係好多陪媽咪, 今次令到我又好開心, 因為阿哥主動提議一齊去行山, 真係好, 呢種感覺實在太滿足太幸福了, 雖然我知唔係時時會有, 我只在乎曾經擁有.


2009年5月


蕭家姐榮升業主, 好替家姐高興, 雖然我同少爺都好想擁有自己的安樂窩, 但係見到自己的家人擁有, 成功成為業主, 我都好開心. 我同少爺都要努力啲先得.


仲有就係好友'哥哥'升職呀, 真係替他高興呢, 若果另外三位好友, 蕉蕉,謝主任及叻叻都係, 咁就仲皆大歡喜啊.


2009年7月


好朋友'luk ling'一家人搬咗去新居, 仲要係村屋, 好戥佢高興, 亦都希望佢生活開心.


2009年8月


整理好另外一個房, 比媽咪一個驚喜, 搬入嚟同我及少爺一齊生活. 希望可以多啲見到媽咪及好等媽咪同少爺相處吓.


多年來一直都好恨一家人去旅行, 尤其係可以同到阿哥一家三口, 一齊去. 雖然今次我哋唔係去坐飛機個種旅行, 但係今次我哋一家人成功可以一齊去咗兩日一夜的澳門之旅, 巳經令到我開心咗好耐, 亦都令到我好滿足. 當然..若果有埋老豆仲最好...不過...那怕要再長啲時間比大家了. 但係點都好啦, 我都好滿意嫁了.


2009年9月


好友'叻叻' 升職, 一直都等咗呢個好消息好多年, 一直都好想見証叻叻升職, 終於等到了, 真係好替叻叻高興呢, 如果下年可以見証埋佢榮升業主的話, 我呢更加開心了.


好友cherry 新居入伙, 抽到居屋, 仲要向海景添, 希望快啲飲到佢個喜酒, 然後再睇埋佢生仔, 咁就好lu...


2009年10月


夾到時間, 可以同好友'蕉蕉'及謝主任一齊去咗十日沖繩自駕遊. 由於好耐都無一齊同蕉蕉去旅行, 加上各人放假都難, 有次同蕉蕉傾開, 趁大家都未有bb, 真係覺得大家就到時間的話, 好想一齊去relax一吓. 加上同少爺拍拖至結婚, 都未同我去過超過五日的旅行.一直又好恨可以同少爺去長啲時間, 今次除咗少爺難得有假, 仲可以夾到蕉蕉一pair, 勁開心呀. 仲要係我恨咗好耐的自駕遊添.


2009年11月


11月2日收到少爺送給蕭c奶的生日禮物, 就係少爺今日去考車牌, 路試pass咗呀, 不過泊位就肥咗, 但係我都好開心呀, 努力呀, 少爺出年年頭考埋泊位, 咁我哋第日可以自己自駕遊lu...


一直陪咗我幾年的數碼相機仔, 終於陪完我去沖繩旅行之後, 壞了. 咁我就買咗一部新相機 --- CANNON G11.


終於的起心干, 報讀了學日文, 而且少爺都陪我一齊報讀添, 一齊努力啦.


咁多年嚟亦都未試過參加百萬行, 首次同少爺及好友叻叻一齊參加咗呢個咁有意義的活動.


好友dada的奶奶發現有癌症, 為朋友擔心, 因為自己都經過這樣的心情, 只好默默祝福她們及支持她們.


同時亦都得知好友'經理'的爸爸入咗醫院, 都希望世伯平安無事啦.


2009年12月


好友'陳米米'書店開張, 替她高興, 祝願她生意興隆, 一本萬利.


收到朋友的喜訊, 有咗bb, 替她高興.


另一個收到同事monica榮升業主, 又係替她高興.


同時亦收到阿e的好消息, 都係榮升做業主呀, 咁我呢位姨生女當然有受惠啦, 就係可以去會所到玩呀.


一向都無抽獎緣的我, 竟然可以係李國能法官手上接過頭獎, 獎品係 i phone 3G, 8G版, 開心到飛起.


同埋都知道大姑姐做咗手術, 手術好成功, 希望姑姐早日康復啦.


開心事過後, 無想過係2009年12月31日, 醫生發現媽咪的尾龍骨第五節, 照到有陰影, 但係唔知係咩, 唔肯定係好事定壞事. 不過點都好, 係2009年的最後呢一日, 我哋一家都好安靜咁渡過呢一日, 準備迎接2010年.



係呢一年, 有起有落, 但係當中所發生的事, 無論係好事定壞事都好啦. 我的心情都係正面的. 其實2009年定咗好多目標都未完成, 或者係自己太懶散了. 2010年真係要好好咁把握時間及機會, 好好咁完成自己的目標.


係新的一年, 我祝願大家


平平安安, 身體安康,


珍惜, 感恩, 快樂!


沒有留言:

張貼留言