關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月13日 星期日

新電器

今年的年尾真係好多錢要用


呢次蕭氐夫婦真係無咁多錢


放係聖誕及新年玩,嘆了


因為。。。因為。。。


一連串要換幾樣家電及家具喎


話說抽油煙機壞壞哋


成鬼日抽唔到啲油煙喎


其實想換咗佢成年咁滯


最終早前換咗了


哈。。點知。。。


有晚少爺按掣想洗衫啦


部洗衣機無反應


唔係話。。。壞咗!!!


啱啱先換咗抽油煙機,


而家又。。。


咁都無法啦,


最後。。。終於買咗


今日送貨,有新洗衣機。


而家仲爭餐枱未買番。。。


又話說餐枱其中一隻腳爛咗


所以。。。咪又要買囉。。。


而家仲未睇中餐枱。。


各位BLOG友及朋友們


你哋有無邊間傢俬鋪介紹吓呀


我哋發覺好似無咩傢俬鋪咁的。。。


你哋話啦。。我哋仲邊有咁多MONEY去玩呢。。。


所以今年決定唔攪聖誕派對了。。。


我哋打算靜靜哋咁係屋企渡過了。。


留番下年先出去玩啦。。。YEAH


1 則留言:

  1. d 電器真係好鍾意約埋一齊退休架 !!!
    [版主回覆12/15/2009 11:57:00]係囉。。。攪到我哋呢個月好重皮呀。。。

    回覆刪除