關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月14日 星期一

東寶小館·北角

 


 


2009年12月7日(星期一)


晚飯


 


探完BB後


我哋就成班女人仔出去食飯了


東寶小館


好多年無嚟, 因為太遠,


又無咩朋友及親友住係北角


所以難得今日嚟到北角


大家都一致決定


嚟幫襯


不過最唔好係。。勁嘈


若果今晚係同少爺嚟食


我諗。。食到未到一半


少爺一定會埋單走人


因為少爺最怕嘈吵的地方


 


睇吓有咩好嘢食:


 


東寶好出名的其中一個小食


南乳炸豬手


待應送來一籃香噴噴的炸豬手


賣相望落好似唔得


其實內裡勁勁勁得


 



真係唔知肥的蕭C奶


最後食咗三件炸豬手


因為太好味, 平時唔食炸嘢的蕭C奶都忍唔住


佢炸得好爽, 唔太乾, 又唔會炸到好熱氣咁


又夠南乳味喎...正!



胡椒咸菜豬肚湯


待應送來一桶熱辣辣的胡椒咸菜豬肚湯


都好大桶, 又夠料



最特別係內有大蜆, 好正


最欣賞係勁重胡椒味, 好夠辣呀


一路飲路辣..飲完成身都暖哂



荷葉蒸飯


勁大份量, 我哋咁多人都食唔哂


最後要GIGI打包添


個飯好香荷葉味


不過咁呀...其實都好肥吓喎....嘻


雖然好味, 但都係少食為妙



京都骨


不算好特出,好出色, 同平時的一樣


只係佢多份量, 又煮得唔係好乾身, OK



瑤柱扒豆苗


而家啲菜都好貴, 菜心呀, 白菜呀, 平時都成日食


出嚟食菜, 一定要叫樣貴啲的


所以擇咗豆苗



薑汁炒芥蘭


芥蘭都幾大棵及爽口, 不過份量少啲啫..



東寶風沙雞


亦都係東寶其中一味好出名的餸


咁多年無嚟, 呢隻雞依然都係咁好食


肉質夠鮮夠滑, 保持水準, 抵讚.



咸魚雞粒豆腐煲


因為太多餸的關係, 蕭C奶都無食過咁滯


係到最後蕭C奶淺嚐了一口


OK啦, 無咩特別, 或者係因為蕭C奶本身


唔係話好鐘意好鐘意呢款豆腐煲的關係吧



花蟹蒸蛋白


個賣相勁PRO呀, 勁高級咁喎


整得唔錯呀, 個蟹肉好鮮甜


蛋白又滑


蕭C奶要搵一次自己係屋企試整吓


如果成功, 可以用嚟宴客呀.



其實我哋都好大食


全女班..睇吓幾多正餸


勁飽呀, 仲要有蕃暑糖水送添呀...



睇吓大家的食相先...



 



 



 


食飽飽, 大家各自返家了


勁飽呀...簡直係唔想郁


好想坐的士囉....


呢一餐, 我哋請SHARON


每人都係百五蚊到


都算抵食嫁了.


 


東寶小館








地址 : 北角渣華道99號渣華道市政大廈2樓
電話 : 2880 5224


3 則留言:

  1. 花蟹蒸蛋白,原來咁大碟架。
    [版主回覆12/16/2009 09:48:00]呢碟巳經係最細,而且個花蟹係時價啊。。。不過應該都唔貴。

    回覆刪除
  2. 東寶d野真係唔錯, 不過環境就... 我都唔係太like...
    [版主回覆12/16/2009 10:41:00]係囉...食物OK, 但係環境真係唔得, 唔係嫌佢係街 市, 係嗰到好嘈, 跟本傾唔到, 隔離枱仲有人'搓梅' 添呀, 食食吓, 中間, 東寶又痴痴哋, 無端端係到開大個喇叭, 好似的士高咁...好唔鐘意囉. 真係食得好唔舒服嫁.
    我少爺一定唔LIKE呀.

    回覆刪除
  3. ╭*。 K n S Fashion 。* ╮提供 平價仿日韓時裝及台灣火熱品牌PG手袋拍賣 ,讓您在家上網就可以購買到流行服飾。定期有推廣優惠!!
                   ***商品可於北角MTR面交****

    回覆刪除