關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月17日 星期四

愛上wii

 









 


好開心, 一直以來都很想擁有wii


可惜不捨得買啊...


從來都不愛打遊戲機的蕭c奶


都被這wii所吸引


因為wii的game比起平時那些game


益智得多


加上最重要是可以一家大細都啱玩呢


 


最近因為蕭家姐的朋友送了一set給她


蕭家姐便將wii轉贈給我們


嘩...勁正呀...仲有埋wii fit添呀...


多謝蕭家姐的朋友及蕭家姐啊...


這是一份很好的聖誕禮物


 


這幾天終於有時間玩了


嘻嘻....簡直玩到小小上癮


又笑到趴地添呀


第一次我哋玩咗打tennis啦, golf啦, luk ling等等


好玩呀


琴晚仲玩咗wii fit


正呀, 我like呢個wii fit呀


因為有yoga, 扭呼拉圈, 健康舞, 跑步等等


仲有一啲玩平衡的game呀


嘩..個跑步呀..跑到蕭c奶幾乎斷氣呀


少爺仲攪笑, 現實中少爺都扭唔到呼拉圈嫁


原來係遊戲世界都一樣呀....扭唔到嫁


少爺個扭扭姿勢仲笑到蕭c奶爆咀添...


 


聽朋友講wii仲有個game


係叫太鼓啊...我之前都係侄仔到的nds到玩過


又係好好玩嫁


原來wii都有啊....


而家攪到蕭c奶心思思添


正在考慮當中....


 


而家wii最近出咗個新的set


又幾抵玩的, 一千七百幾


今日返工同啲同事傾開


原來巳經有好多過都買咗添呀


嘩...wii公司真係發屎啦


巳經有好多同事及朋友都買咗


真係有好多人買wii啊...


咁又係...又真係幾好玩


 


呢排晚晚都玩


好彩蕭c奶無玩到唔捨得瞓咋


唔係...點攪呀....


 


 

 


3 則留言:

  1. 我地好似係某年聖誕買架, 不過玩左好短時間就冇玩喇…>< 係呀我參加左4 in love婚照相簿比賽
    可以幫忙瀏覽相片推推人氣嘛^0^計瀏覽量架, 得閒click下都得:p 我會不時加相^^

    多謝各位幫忙依家排第五
    [版主回覆12/18/2009 23:08:00]無問題啦....我而家即去呀...yeah...

    回覆刪除
  2. 你做咩玩我呀?我又要玩......
    [版主回覆12/19/2009 12:03:00]哈哈....係呀..luk ling.....
    好呀, 搵日約埋冰冰佢哋上嚟, 食吓嘢, 傾吓同玩wii囉...

    回覆刪除
  3. 聖誕應該上你屋企玩餐飽才對呢!

    回覆刪除