關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月14日 星期一

Sharon's Baby



2009年12月7日(星期一)


隔離OFFICE的同事--SHARON


生咗第三名BB。。。好勁呀



我哋成班EE咁嘈,BB都瞓得咁冧喎



嘻嘻。。。你哋係咩人嚟嫁。


嚟我屋企嘈喧八閉,嘈住我瞓覺覺豬呀。



最終都比我哋啲EE嘈醒咗。。。



BB開始皺哂眉。。。



BB同媽媽影番張先


OH。。媽咪佢哋幾時走呀,我好眼瞓仔呀,


我想瞓覺覺啊。。



影番張大合照先



終於都比我哋呢班EE攪到喊



又瞓過。。。



大女及二女的手仔倒模



以前同兩位千金一齊去影樓影的


好SWEET啊。



嘩。。。啲EE出動了


又食又‘瀝’



呢位英EE好勁啫,


帶埋個瓦煲嚟攞薑醋


好狼呀。。



啲EE食飽咗, 又打包咗


咪係到同SHARON傾吓生仔經囉



SHARON的兩位千金


左: 大女


右: 二女



係到傾吓笑吓又成個鐘了


都係時候要一齊出去食晚飯了


SHARON都同我哋一齊去呀


難得咁遠嚟到北角


一於去好耐都無幫襯的


東寶小館


我地成班女人仔


 


 


1 則留言:

  1. 嘩, 生三個!! 勁呀,  終於如願(我諗咋)王子好靚仔啊~
    [版主回覆12/16/2009 14:53:00]係呀, SHARON同我同年...佢巳經係三個小朋友的媽咪...唉..而我都仲未.....唉.....
    你呀, 得你UPDATE你的BLOG啊...

    回覆刪除