關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月15日 星期二

香草龍脷柳(內附食譜)


 


2009年12月15日(星期二)


 


上回煮完呢個韮菜花炒肉片(請CLICK這裡)


咁都要整多味餸嫁...


想食魚...不過係灣仔咁遠點買新鮮魚啊


又唔想放咗工再兜去街市喎


好友經理就提議我


不如整龍脷柳啦


諗諗...都好喎...屋企仲有條龍脷柳


一於整埋佢


 


香草龍脷柳



材料:


龍脷柳   1大條


意大利香草, 黑胡椒, 胡椒粉, 蒜鹽   適量


生粉



預備:


(1) 先將龍脷柳解凍, 抹乾身,吸去多餘水份後,


用意大利香草, 黑胡椒, 胡椒粉, 蒜鹽醃30分鐘, 備用


(2) 煎前將龍脷柳撲一撲薄薄的生粉


 


做法:


(1) 燒熱煎PAN, 落少許油, 加入龍脷柳先煎一面至金黃色,


然後再反轉另一面另至金黃色, 至熟後, 即成 上碟.


 


**  煎龍脷柳一定要撲薄薄的生粉, 咁就唔會出水及煎到散哂


** 記得煎時唔好成日反嚟反去, 要煎完一面才煎第二面啊.


** 而蕭C奶就比較鐘意煎到有微微濃濃哋的效果



希望大家都鐘意呢個餸啦


又平又容易又方便又快捷


好適合小朋友及老人食添


因為無魚骨啊...


1 則留言:

  1. 煎得真係有個人風味喔, 濃濃地
    我都跟你整呢個餸先, 不過唔要咁濃
    [版主回覆05/05/2010 16:37:00]我鐘意濃.啲呀....啍..

    回覆刪除