關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月27日 星期日

蕃茄蘑菇意粉配蒜茸包

 



呢一個意粉其實係早前嫁了


不過一直未有時間POST出嚟啫


有日倆公婆都飽飽哋


唔食又唔得, 食又唔想煮飯


係百佳到見到蒜茸包


就同少爺講: 不如今晚食麵包及煮個湯


返到屋企, 又見仲有半樽意粉醬


一於煮少少意粉啦...


呢個意粉份量係兩個嫁


真係好少嫁



呢個羅宋湯


當然係罐頭啦, 呢個牌子我就第一次買


因為蕭C奶好少食罐頭食物


哈...呢罐羅宋湯好正呀


足足係兩碗的份, 仲要係滿瀉咁滯


仲要好足料, 都只係買13元左右咋


好抵飲, 又放便呢


下次會再幫襯.


 


簡簡單單又係一餐


份量剛剛好


不多不少呢.


 


1 則留言:

  1. 睇落真係好正咁BOR~
    [版主回覆12/31/2009 12:15:00]係呀。。。你係咪指個湯呀,真係好飲又多料呀。抵買呀。

    回覆刪除