關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月7日 星期一

北海道低溫熟成乾燥麵·函館風味

 



 


2009年12月6日(星期日)


 


炒完 沖繩黑椒豬舌炒麵@沖繩料理


就開始預備晚餐


都係食麵。。嘻嘻


頭先的係自己去沖繩買的


今晚一於試吓來自北海道的低溫熟成乾燥麵


好友蕉蕉幫蕭C奶買咗返嚟咁耐


一直都未有機會啊


今晚終於有機會了。。。YEAH!


一盒有三款味,今次試函館味先。



打開咗之後, 又係獨立包裝,


真係好鐘意啲日本麵個個都獨立包裝


同埋佢哋啲汁包,感覺上無咁重味精囉。



亦都係跟足煮麵時間,4分30秒。。。


煮完出嚟個樣就係咁, 蕭C奶試食咗一條


好彈牙,煙煙韌韌,蕭C奶最愛這種麵質。



北海道低溫熟成乾燥麵·函館風味


蕭C奶只係好簡單咁加咗小棠菜及芽菜



煮咗出嚟,都幾多份量嫁。。。好味好味



早前去SOGO到又見到


日式炭燒雞軟骨漢堡


好味呀,所以一見到唔駛諗啦


即買!



正呀。。。朋友仔, BLOG友仔,有機會


一定要試吓呀。。好味呀。



 


一路食一路睇亞洲星光大道


好忙呀。。。嘻


勁好睇呀,睇到蕭C奶好肉緊添呀


因為鐘意的羅力威比亢帥克追得好貼呀


而且快歌部份仲高分過威哥添呀


好緊張好緊張


不過最後都係威哥奪冠


但係都覺得帥克真係唱得好好。


點都好。大家走的路線都唔同


各有各好!


沒有留言:

張貼留言