關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月27日 星期日

蘑菇豆漿蒸蛋白(內附食譜)

 


 


 


2009年12月27日(星期日)


 


今日終於都等到張餐枱送嚟了


yeah...有新餐枱用


今日為大家介紹的係新菜式


因為蕭c奶都係第一次整呢個餸


係blog友vyvy到見到呢個餸


一早就好想整嫁了


不過一直未有機會


今日終於可以試吓


vyvy用咗本菇, 但係我見屋企仲有幾個蘑菇


唔好浪費, 就將佢改咗成蘑菇囉...



蘑菇豆漿蒸蛋白

  


材料:蛋白4個、無糖豆漿220ml、蘑菇4-5個、蔥粒適量、海鹽少許


預備:蘑菇去頂部, 洗淨切件,然後飛水備用~


做法:


(1) 打勻4個蛋白,隔去打勻蛋白的泡泡,


然後才加入無糖豆漿攪勻,再放入已飛水的蘑菇, 加入少量海鹽.


(2) 鋪上微波保鮮紙,放上蒸架上蒸約12-15分鐘.


(3) 蒸好後,灑上蔥粒,淋上滾油、蒸魚豉油即可.


 


**其實可以淋滾油,不過我無做,因為唔想咁肥,所以無落滾油及豉油


可以係請客時先落, 落左賣相就靚d**


**仲有唔用蘑菇可以改用本菇都得嫁**


 



個樣蒸得唔靚仔, 點解???


咪因為初時以為蒸10分鐘都夠啦


咪打開個鑊睇吓囉...


點知一打開, 個保鮮紙就貼咗落去個蛋白到喎


咪攪到蒸到個樣唔靚仔囉...


不過咁, 食落又好滑溜又好香豆漿味


大家可以試吓嫁


真係唔錯呀...


 


西蘭花秀珍菇炒肉片


嘩, 今日係百佳到見到勁靚勁平的西蘭花


一於唔駛諗, 六個六就有三個西蘭花喎


即刻知道今晚煮咩


真係好呀...唔駛諗.



 


自家種蕃薯湯水


 


又係自家種....


今次係舅母的媽咪出品的


係紫芯嫁, 自家種的確係甜好多啊...


多謝舅母.


 



 


咁又放咗三日聖誕假期


天氣突然又轉冷


大家要好好保重身體


記得著多件衫呀


唔好冷親啊...


2 則留言:

  1. 我今日都有炒西藩花....哈....
    我想問下,種蕃薯難唔難架???我媽咪好鍾意食架,我地又想係天台種返d野食咁,可唔可以幫我問下點種呀?
    [版主回覆12/28/2009 11:47:00]而。。???咁我要幫你問吓先得喎。 因為我舅母係係香吓嫁, 唔係香港。 不過我有啲同事都有自家種,我問吓佢哋, OK。

    回覆刪除
  2. 呢個蛋白幾正, 又偷下師至得, KEKE!
    [版主回覆12/29/2009 15:11:00]係呀,好香蛋白加豆漿味嫁,食咗好似感覺皮膚都滑啲咁。。嘻嘻
    又容易整喎。。。又健康喎, 無油份嫁。。

    回覆刪除