關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月17日 星期四

廸廸尼之米奇廚師餐廳

 


2009年12月13日(星期日)


 


今日飛少爺


約咗ivy及愛麗詩小姐


到廸士尼的米奇廚師餐廳


嘆番個lunch buffet及四圍拍照




約好咗係欣澳站等啊...


剛好有車, 出發了



 



好彩無上頭先個幾班車, 因為勁多人, 一定影唔到相啦


剛好我們這班列車, 無人嫁....



所以任影都唔嬲, 仲係架列車到四圍走添



當然唔少得要將呢個米奇影低比ivy姐啦


(不過反光啊....)



 


到站了....廸士尼站



之後我哋就到咗呢間


hollowood hotel了


 



唔駛講..第一時間搵餐廳先


要醫肚了...勁肚餓呀..


 



又估唔到有咁多嘢食喎


每位168元, 再加埋一, 係185元一位


仲包一杯drink


呢到係沙律part, 都有好多款選擇



呢邊係咖喱part


又做唔到有咁多款喎



嘩, 仲有點心添呀


有蝦餃, 燒賣, 珍珠雞, 小籠飽等等


味道仲唔錯喎



仲有粉麵添呀...



又有煙三文魚呀, 火腿呀等



 



甜品區, 係就係好多款咁



仲有個朱古力噴泉



 


可惜得好靚字, 啲cake真係勁唔掂


無芝士味, 得個甜字, 真係唔得, 希望改善吓啦



仲有個雪糕區,  不過ivy姐試咗唔好食喎...



 


其實佢仲有熱盤, 壽司, 羊腿, 凍蝦, 粥, 湯等等


我無影到相咋, 因為好多人, 影唔到啊


反而影唔到都幾好食嫁


 



食飽飽lu...起行係酒店到影吓相先



我哋出咗去餐廳的外面



有米奇'鄧'喎....影番張先, 呢到真係環境唔錯


無哂高樓大廈, 空氣都好清新添...



 



見到有啲車喎...我哋貪得意又影吓



嘩...好大幅草地呀, 等緊ivy姐set機, 比佢偷影咗添...



歡迎嚟到hollywood hotel呀...



玩自拍, 可以有三人合照呀...




我哋要離開hollywood hotel了, 準備去廸士尼酒店了



到達廸士尼酒店了...



 


嘩...廸士尼酒店係靚啲嫁喎


高貴啲, 高雅啲



好鐘意呢個水晶燈, 聖誕樹 及 lift


好靚啊...



走出去室外先, 見到城堡了



再行出去, 原來有個海濱長廊, 好舒服呀


呢到令我諗起係沖繩的地方添.



 



原來仲有個碼頭嫁喎



ddung到此一遊



又玩自拍



 



呢間酒店個外觀又真係幾靚的


不過人哋話住一晚好貴...我就未住過了..



廸士尼酒店的厠所裝修都靚啲



入咗嚟酒店入面, 又係到影吓相, 周圍參觀吓



呢到好靚呀, 如果有新人係到影結婚照都不錯啊..



哈哈...又嚟自拍....



 



啲lift好靚...



係呢到的鏡, 可以影到啲蝴蝶結啊...



 



 



 



 



 



原來係樓下聽到的音樂


係有人即席彈奏的



 




 



 



 



 


兩邊的酒店都參覯過了


要走了...


今日好開心可以同兩位


好朋友一齊玩咗大半日啊...


下次有機會我都要去吓樂園玩先


沒有留言:

張貼留言