關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月29日 星期二

豆乳鍋


2009年12月28日(星期一)


 


嘩...天氣又凍番了


大家記得著多件衫啊...


天氣凍咗, 真係好想好想打邊爐


不過又唔可以食咁多牛肉, 羊肉, 海鮮等等


因為蕭c奶要少吃, 少爺就因為要減肥


所以如果打邊爐無以上的食物


好無癮嫁嘛


不過蕭c奶好醒的...嘻嘻(自己讚自己)


話說之前吉豬島做日本節


咁見到呢個豆乳鍋湯底做特價喎


之前又試過幾好味


就買定一個放係屋企啦...


無得打邊爐, 蕭c奶諗到不如整過鍋嘆吓啦.


 



嗯..個豆乳鍋整咩好呢


係百佳到見到呢pack雜菜唔買都唔得


因為咁多菜咁大pack


都係$9.9咋..勁抵呀


諗都唔諗買咗


有椰菜, 娃娃菜, 小棠菜, 金菇, 鮮冬菇, 秀珍菇及兩片甘筍



 



因為盡量唔食牛肉, 羊肉等等


所以預備咗少少豬肉


仲要係廋豬肉呀...



呢pack豆乳鍋湯底其實唔係太多


所以我自己再加多咗半盒無糖豆漿


呢排好like關於豆漿的食品


睇吓...奶白色, 好吸引啊...



豬肉熟咗, 我覺得真係好有日式feel


下次唔駛再買個豆乳鍋湯底


自己用無糖豆漿做湯底都得了


呢個鍋真係好好


無油, 無鹽, 無味精嫁


只需要將啲豬肉用豉油, 糖, 好少好少油醃一醃


就得嫁了....



因為要帶飯, 所以整咗個


無皮鹽水雞翼



 



 


每日要諗食咩餸


真係係蕭c奶最開心又最滿足的事


其實真係仲有勁多菜式


都仲未煮過


亦都覺得無咩時間煮呀


啲人話, 你試吓煮多兩三年


一定悶呀...


但係我而家就快接近三年了


我覺得仲好想煮


好想煮呀...


我希望以後的日子


我的家人都鐘意食


由我蕭c奶親手做的菜


而且仲係唔會食到悶的...


我會努力學好煮好我的餸!


(我會做好呢份工!)


 



 


4 則留言:

  1. 我煮左大大話話都9年喇, 菜式改左又改口味又變埋..... 到而家日日買餸不知幾頭痕, 只好上網周圍搵下新野.........來學.......整.....
    [版主回覆12/29/2009 23:49:00]係咩....可能我哋兩公婆無嘢好, 最好係咩都食, 不過有時都會諗唔到, 而家最好嫁了, 可以隨時上網, 睇吓人哋煮咩, 比自己有個idea. 而且仲可以學到好多款式的餸添. 大家一齊努力囉. 係咪.
    咁你係咪都鐘意煮餸呀??

    回覆刪除
  2. 我鐘意煮係迫出來架, 出面又貴又唔多岩口味, 加上屋企附近無食市架..... 舞雷公咁遠好浪費時間
    [版主回覆12/30/2009 14:56:00]迫迫吓就會變成興趣嫁啦。。嘻嘻
    都係嫁,我同少爺都鐘意食住家餸,講真日日出去食飯的話,真係都唔知食咩好啦。加上又貴,又無咁健康。

    回覆刪除
  3. 溫馨提示: 早幾日有家人用呢D GAS爐打邊爐, 結果意外搶火受傷。太危險喇~!!
    你屋企有冇電磁爐呀? 平時用黎煲水煮麵都幾好0架
    [版主回覆12/31/2009 12:14:00]我都知呀。 有時都怕怕嫁。。
    有呀, 我哋有電磁爐嫁, 不過我想問吓呢, 你知唔知電磁爐,可唔可以用呢款康寧煲呀?
    呢次的豆乳鍋,因為當時唔知康寧煲可唔可以用係電磁爐到,所以唔敢用咋。

    回覆刪除
  4. 傻豬~ 你咪放個煲上個爐到試下囉~ 如果個爐對個煲冇反應, 個爐會bee bee 聲 / 關燈......???? ( 唔知你個爐會點, hehe~ )
    總之就過唔到電啦~
    買個煲仔for打邊爐用丫嘛~ 幾十蚊姐!!
    [版主回覆01/01/2010 20:28:00]而你咁講, 講開又講喎, 對上一次我打邊爐, 個爐無端端bee bee聲, 但係真係唔知發生咩事喎....但係我個煲係啱用嫁喎, 點解會bee bee聲呢...好煩呀, 係咁成晚bee bee聲. 最後我哋換咗第二個電磁爐呀.
    你睇唔睇到下面張相呀, 我有個煲及電磁爐呀....只係整豆乳鍋時, 我唔知個康寧煲可唔可以用係電磁爐咋.
    咁我下次試吓放個康寧煲係電磁爐到先.

    回覆刪除